Jo självklart är det det.. Men jag tycker pys ljudet är manligt .. Det är inte så att jag vill skryta med ett pysljud det ärbara den att jag tycker det är roligt när folk vänder sig om lite när de hör lite pys. Inte säkert att alla gör det me det är iaf fint med lite pys och sen sportavgassystem, luftfilter och lite annan smått och gott. Är inte så kräsen med hästarna men under 150 hk på 1700 kg ska det ju helst inte vara..
Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..
Seat Leon 1.8 20VT hyffsat ny bil turbo 180hk orginal, billiga o äga jämfört med alla 323 turbo o nissan 200 mm.
Snygg bil som det finns mycke styling till Kika på min.
Och folk säger att man inte kan ha öppen dump på en 1.8t vag motor med luftmassemätare, det funkar perfekt om man kör med en speciell dump. kolla på min=)
Någon som har någon aning om vad service, försäkring på en fader är på denna? Vad kan en sådan dricka vid blandad körning? 0,7 l/Mil?. Sedan har jag bara en fråga till. Kan det vara värt att lägga 64 000 på en 1999 med italjenskt ursprung? Är det någon vidare bil överhuvud taget?
Senast redigerat av RaGnaR RattmuFF (24 mars 2006)
Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..
Någon som har någon aning om vad service, försäkring på en fader är på denna? Vad kan en sådan dricka vid blandad körning? 0,7 l/Mil?. Sedan har jag bara en fråga till. Kan det vara värt att lägga 64 000 på en 1999 med italjenskt ursprung? Är det någon vidare bil överhuvud taget?
Framgår inte om den är svenskreggad för det priset.. för inte är det väl en svensk regplåt det där?! :-P