28 februari 2009
Trådstartare
Okej nu är jag trött på allt prat om vingen, har förklarat det tidigare men då kör jag historien en gång till för alla så kanske det går in denna gången.
Vingen består av tre delar, två "sidor" som sitter på karossen på vadera sida, och sen själva vingen som sitter på bagageluckan. På sidorna så sitter det 8 eller 10 skruvar med borrade hål (orginal montering) på vadera sida, samt i mitten av bagageluckan sitter det 5 pinnbultar även dessa givetvis med borrade hål på vadera "stolpe" som håller uppe vingen detta resulterar alltså i totalt cirka 26 hål. Om vingen ska bort så ska ju dessa spacklas igen och sen måste det ju lackas. Men att bara lacka denna del av bilen kommer göra att bilen kommer skifta i färgerna, alltså måste en omlack göras för att det ska se bra ut och det är inte aktuellt just nu. Finns även de som tycker man kan sätta in "plast-pluggar" men att sätta in 26 st sådarna och få det att se bra ut är enligt mig en möjlighet, kommer se ut som en bil som varit nere på balkan och blivit beskjuten. Är jag tydlig nog nu?
Addicted To Adrenaline