Sätt nu ut 900 karossen för försäljning, finns alltid nån fantast som vill köpa den. Men denna 90 kommer väl bli lika fin som dom som byggs nu för fullt.
Tror du jag får något för den? Är ganska tveksam. Dom som byggs nu för fullt?
Så gott, från och med kl 16.00 imorgon har jag tillgång till min nya lokal Tänkte bara säga det.. Om det förresten är någon som sitter och häckar på en svart skinnklädsel från en tvådörrad saab 900 så får ni gärna hojta till
Slakta en aero alla påhåpp ? OCH ? det är ju hans bil o han gör vad han vill med den. Spelar ingen roll om det nu vore en Ferrari eller volvo. Det är hans o han gör som han vill! Kommer följa din tråd i alla fall Du ska inte pysladda T16 va ???
4 dörrars eller 2 dörrars spelar ingen rioll när det kommer till 9000 säten, baksätet är ett helvete att få i hur man än går. Dock borde det GÅ att ordna med 9000 säten
Det jag menar är att man kanske behöver kunna fälla framsätena för att komma in i baksätet!!?
Slakta en aero alla påhåpp ? OCH ? det är ju hans bil o han gör vad han vill med den. Spelar ingen roll om det nu vore en Ferrari eller volvo. Det är hans o han gör som han vill! Kommer följa din tråd i alla fall Du ska inte pysladda T16 va ???
Tack! Håller med dig helt, även om det kanske inte är så roligt att slakta en Aero så är det min bil och den var bra rostig!! Om det nu är så himla illa så får dom väl köpa massa Aeros och samla på sig Tack för att du ska följa tråden!
4 dörrars eller 2 dörrars spelar ingen rioll när det kommer till 9000 säten, baksätet är ett helvete att få i hur man än går. Dock borde det GÅ att ordna med 9000 säten
Det jag menar är att man kanske behöver kunna fälla framsätena för att komma in i baksätet!!?
Ställt ner Aeron till nya lokalen idag. Blev ont om tid så tar 90´n imorgon, men den har börjat skruvas på den också. Det enda som finns kvar på Aeron är motorn. Sen är det bara ett skal
Kommer update med bilder imorgon efter att jag varit i lokalen! Mvh Johan