2307
Sök

Ta bort spärr för telefonbok i Lexus RX400h

28 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Hej Pappa har en Lexus RX400h

Han är lite missnöjd med några saker som tex telefonboken som inte går att komma åt medans bilen rullar
och undrar då om det är någon som vet hur man tar bort en sådan spärr.

några andra saker som han skulle vela ändra på:
Att man kan komma åt telefonboken medans man kör
Att man kan koppla ur antisladdsystemet (för att få mer grepp när man tex. drar upp båten)
Att inte dörrarna låser sig när man börjar köra
Att man inte ska behöva trycka på knappen i taket när man ska använda kupévärmaren

kommer kanske på något annat också

Jag vet att man på BMW tex kan ta bort spärren så man kan se på tv under färd, borde gå att ändra på Lexusen också

Tack på förhand

BMW=Beautiful Mechanical Wonder
Kör BMW 330IX

449 Inlägg
1 mars 2009
Tjena!
Min pappa kör en RX300, kan tyvärr inte svara på frågorna ang. telefon men om antisladdsystemet så kan man tydligen inte koppla ur skiten.. Är till 99% säker på det. Har rotat genom hela bilen efter en sån knapp för jag hatar när den bromsar effekten...
Att se på tv/dvd under färd så får man åka in till Lexus så fixar dom det där. Skulle kosta 1500:- tror jag.
Mer kan jag nog inte svara på!
Grym skön bil att köra är det iaf, och Mark Levinsson ljudsystemet kan man inte klaga över:P
Mvh Alex

Smålänning
7 883 Inlägg
1 mars 2009
Borde Lexusverkstaden kunna fixa år dig tycker jag.. Finsn nog inget du kan göra själv dock om du inte är en jäkel på att programmera big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök