3137
Sök

ALLA brudar som inte har bil??

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 mars 2009
Jag har en känna på att hella tråden spara ur en aning, kanske snart dags att stänga den? smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Avstängd
519 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
volvo_nicke3 skrev:
Äh, va fan låt dem lägga ut ;D alltid lika fint o titta på tongue haha elr är de ja som är dum? ;D xD

nja denna tråd var kanske dum att lägga upp?? vem gillar inte halv nakna brudar;)!! mvh

haha precis big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
volvo_nicke3 skrev:
volvo_245_racing skrev:
volvo_nicke3 skrev:
Äh, va fan låt dem lägga ut ;D alltid lika fint o titta på tongue haha elr är de ja som är dum? ;D xD

nja denna tråd var kanske dum att lägga upp?? vem gillar inte halv nakna brudar;)!! mvh

haha precis big_smile

dumt dumt dumt!! hur stänger man trådar!!! ni som vill visa era bilar och ha många på er sida lägg upp en halvnaken brud på er avatar så ska ni se att ni får många besökare;)!!! det ska i alla fall jag göra!! mvh

52 Inlägg
1 mars 2009
Det finns väl restriktioner för vad man får ha för bilder,så det är väl upp till moderatorerna... smile
Meen,förstår poängen med tråden från början, alla tjejer/killar som reggar sig som aldrig haft bil o aldrig kommer ha det osv utan som bara hänger här för att visa upp sig... Rätta mig om jag har fel... smile

260 Inlägg
1 mars 2009
Blir dom lyckliga av det så låt dom göra det.

Muttley
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
volvo_nicke3 skrev:
volvo_245_racing skrev:

haha precis big_smile

dumt dumt dumt!! hur stänger man trådar!!! ni som vill visa era bilar och ha många på er sida lägg upp en halvnaken brud på er avatar så ska ni se att ni får många besökare;)!!! det ska i alla fall jag göra!! mvh

A du tar din syster, lite elakt skulle jag tyckt smile.
Upp med en bild på dig istället. så kanske brudarna går in och tittar på dig.

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
tkd_rille skrev:
volvo_245_racing skrev:
volvo_nicke3 skrev:

haha precis big_smile

A du tar din syster, lite elakt skulle jag tyckt smile.
Upp med en bild på dig istället. så kanske brudarna går in och tittar på dig.

jag hade en bild på mig förut men ska vissa att jag får fler besökare med en bild på min syster hon har nog inget emot att vara med på det testet jag gör!! mvh

3 059 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
du tog åt dig i alla fall, va snabb att döma sorry tongue  Men tjejer och bilar går hand i hand. Finns många tjejer/killar som har sidor utan bil men som sysslar/jobbar med fordon och har bilder mm. Men sen finns det tjejer/ killar som tar slisk bilder på sig och lägger upp och inga bilar. Vi vet nog vilka internet sidor såna hör hemma på roll

Haha.. du har fortfarand inte fattat vad jag skrev smile Välkommen igen när du gått ur grundskolan.
...åter igen... -Think McFly, think.
Ingen aning vilka sidor sliskiga bilder hör hemma på.. Du kan väl tipsa dina läsare om några.
Senast redigerat av Smajly (1 mars 2009)

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Smajly skrev:
volvo_245_racing skrev:
du tog åt dig i alla fall, va snabb att döma sorry tongue  Men tjejer och bilar går hand i hand. Finns många tjejer/killar som har sidor utan bil men som sysslar/jobbar med fordon och har bilder mm. Men sen finns det tjejer/ killar som tar slisk bilder på sig och lägger upp och inga bilar. Vi vet nog vilka internet sidor såna hör hemma på roll

Haha.. du har fortfarand inte fattat vad jag skrev smile Välkommen igen när du gått ur grundskolan.
...åter igen... -Think McFly, think.
Ingen aning vilka sidor sliskiga bilder hör hemma på.. Du kan väl tipsa dina läsare om några.

nu lägger jag mig i lite vill du ha tips på sidor: lunarstorm, knullkontakten mm, mm hoppas det hjälpte lite..

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
2 mars 2009
_Glenne_ skrev:
Det kan jag hålla med om, finns ju några sådana användare, vill man se halvnaket är det väll bara gå in på nån porr site eller så, här vill man se bilar tongue

Tipsa gärna om användare med halvnakna bilder. Jag vill ha mer! big_smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
2 mars 2009
bara om tjejer har bilintresset så spelar de ingen roll om tjejerna har en bil online eller inte

Nissan Silvia

BECE
147 Inlägg
2 mars 2009
så vitt jag vet så stod det ingenstans när jag registrerade mig att man måste ha en bil, eller har jag fel ? Jag är medlem här av den enkla orsaken att jag älskar bilar och har ett bilintresse. Jag har bilder på mig själv, men jag anser dom inte lättklädda precis. Och dom har jag bara för att man ska kunna se hur jag ser ut. Sen är väl inte det mitt problem om killar har valt att kommentera att jag är söt eller sånt. Och jag är inte heller här för att ragga då jag redan har pojkvän sen flera år tillbaka. Jag har bilder på hans bil/f.d bil för att jag kör dom en hel del jag med.. Hade jag haft råd så hade väl även jag haft en bil. mad

Ingen minns en fegis.

?
1 038 Inlägg
2 mars 2009
ellert skrev:
så vitt jag vet så stod det ingenstans när jag registrerade mig att man måste ha en bil, eller har jag fel ? Jag är medlem här av den enkla orsaken att jag älskar bilar och har ett bilintresse. Jag har bilder på mig själv, men jag anser dom inte lättklädda precis. Och dom har jag bara för att man ska kunna se hur jag ser ut. Sen är väl inte det mitt problem om killar har valt att kommentera att jag är söt eller sånt. Och jag är inte heller här för att ragga då jag redan har pojkvän sen flera år tillbaka. Jag har bilder på hans bil/f.d bil för att jag kör dom en hel del jag med.. Hade jag haft råd så hade väl även jag haft en bil. mad

Bryr dig inte om dem, vill dem inte se tjejer så behöver dem inte gå in på en sån avatar smile
Senast redigerat av Danne-M3 (2 mars 2009)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

?
1 038 Inlägg
2 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
ni som vill visa era bilar och ha många på er sida lägg upp en halvnaken brud på er avatar så ska ni se att ni får många besökare;)!!! det ska i alla fall jag göra!! mvh

Verkar som någon blivit lurad, trott att han ska få se tjejer och så är det killar som har en tjejavatar...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sleeper
3 084 Inlägg
3 mars 2009
Ska alltid vara tjafs om brudarna på detta forum gillar ni inte kvinnor så finns ju sylvester.se? tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Tjejer kan väl fråga samma sak om killar eller? big_smile
Senast redigerat av alain (3 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 mars 2009
Hexenhammer skrev:
_Glenne_ skrev:
Det kan jag hålla med om, finns ju några sådana användare, vill man se halvnaket är det väll bara gå in på nån porr site eller så, här vill man se bilar tongue

Tipsa gärna om användare med halvnakna bilder. Jag vill ha mer! big_smile

Hehe vet inte, kommer ihåg att jag har sett några lättklädda damer på den här sidan men kommer inte ihåg vilken användare det var tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Tomten
1 065 Inlägg
3 mars 2009
är nå mera att killarna tror e det här är en dejtingsida.

1 963 Inlägg
3 mars 2009
Det är ju faktiskt ett kul forum att skriva på så jag tycker inte de är speciellt konstigt. Så länge dom inte är halvnakna då är väl efterfesten ett bättre alternativ wink

Men are not born - Men are made

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 mars 2009
Meeeen... tröttnar ni ALDRIG på den här diskussionen?

Om ni dessa lättklädda brudar inte har ngn bil upplagd och sällan är aktiva i forum osv, HUR kommer ni då in på deras profil? Hur vet ni då ens att de existerar?

Själv har jag aldrig sett ngn medlem som varken har bil eller bilbilder uppladdade men däremot massa halvnakna bilder på sig själva. MEN jag klickar heller aldrig på avatarer med två bröst upp i kameran... Kan det ha ett samband?

/ichi

Sök