3186
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 232 Inlägg
2 november 2013
Bullet--- skrev:
-Bazz3r- skrev:
Bullet--- skrev:

Vadå konto? Har ni PSN så har ni tillgång till playstation store.

Jo men åtminstone jag kan inte köpa nått därifrån, har "inga pengar" så att säga tongue

aha, okej. men det går att köpa psn krediter i spelbutiker etc, sen laddar man upp en rendeem kod på ps store så har man pengar att handla för smile

"åfan"!!!!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
2 november 2013
Bullet--- skrev:
-Bazz3r- skrev:
Bullet--- skrev:

Vadå konto? Har ni PSN så har ni tillgång till playstation store.

Jo men åtminstone jag kan inte köpa nått därifrån, har "inga pengar" så att säga tongue

aha, okej. men det går att köpa psn krediter i spelbutiker etc, sen laddar man upp en rendeem kod på ps store så har man pengar att handla för smile

De visste jag inte, måste provas! big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

738 Inlägg
22 november 2013
Snart släpps gt6, ny tråd?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
27 november 2013
Starta en ny tråd som heter Bilspelet Gran Turismo 6 Officiel tråden. Så att man börjar om i från en ny kula. Gran Turismo 5 tråden på 167 sidor är rätt så mycket. Frågan bara vem som är först att skapa Bilspelet Gran Turismo 6 Officiel tråden. Gran turismo 6 och Gran Turismo 6 Anniversary Edition släpps i samma dag 2013-12-06 enligt CDON. Det är inte många dagar kvar ditt.

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 december 2013
I dag fyller min Gran Turismo blogg 3 år !

Här kommer länken : http://mickesgt.blogspot.se/2013/12/3-a … blogg.html

Nissan Silvia

Totalt okunnig
413 Inlägg
11 december 2013
Hilfe! Har bara kvar Cote de azur på bspec. Det med dom klassiska bilarna. Vilken bil, vilka inställningar, tips. Jag kommer bara tvåa då min förare envisas att sätta bilen i väggen vid chikanen.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Sök