76 efter uppdateringen? Blev det inte bara 3 nya bilar? Lotus Evora, GT by Citroen och Ferrari California
Har jag missta några
76 bilar var en siffra jag fick fram när jag googlade lite på spelet. Men det kanske bara är 73. Jag orkar inte sitta o räkna bil för bil i listorna som finns.
Rspeter : okej , Daytona Speedway , nyfiken vill köra FujiSpeedway , har hört EigerNordwand ,nyfiken vill köra SuzukaCircuit , har kört London , nyfiken vill köra HighSpeed RING , har kört
har varvat dom flesta på playstation 1 men det senaste har jag ej testat än. har ej fått guld värst så men väldigt bra spel,enda nackdelen är ju att bilarna ej gå sönder.men men
Vann ni Chrysler cien i slutet av alla licenser? När man hade den bilen så var det inte så svårt att klara ut spelet
Njaä.. tycker inte att Cadillacen va sådär superbra.. Visst, den va ju långt ifrån dålig men det finns ju gatbilar som slog den med hästlängder..
En fulltrimmad och väl inställd Nissan Skyline Gt-R R34 V-Spec II Nür till exempel.. Med Racingdäck körde jag någonstans runt 1:37 på Grand Valley Speedway (Stora Banan) Med vanliga gatdäck körde jag ungefär 5 sek långsammare.