3215
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

2 182 Inlägg
4 december 2010
Tribbe skrev:
Någon mer än jag som tycker licenserna är kluriga att klara på guld? Klarade b licensen på guld idag efter många försök tongue Ska väll börja med nästa licens imorgon (A?) antar att den är ännu svårare...

Tycker inte det känns lika svårt som i GT4, nu satsar jag ju inte på att ta guld i allt direkt, men tar många silver på första försöket

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
4 december 2010
Niklas1987 skrev:
Tribbe skrev:
Någon mer än jag som tycker licenserna är kluriga att klara på guld? Klarade b licensen på guld idag efter många försök tongue Ska väll börja med nästa licens imorgon (A?) antar att den är ännu svårare...

Tycker inte det känns lika svårt som i GT4, nu satsar jag ju inte på att ta guld i allt direkt, men tar många silver på första försöket

Jo fast silver känns bra mycket lättare än guld. Jag har faktiskt bara spelat 2'an innan 5'an.

2 182 Inlägg
4 december 2010
Tribbe skrev:
Niklas1987 skrev:
Tribbe skrev:

Jo fast silver känns bra mycket lättare än guld. Jag har faktiskt bara spelat 2'an innan 5'an.

Sant, försökte nu att ta guld på de första testerna, va faktiskt svårare än jag trodde, då man tog silver med god marginal.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 232 Inlägg
5 december 2010
nån som vet en bra ban/långloppsbil man kan köpa,,, har kikat på begagnat och nytt men det e ju dyrt.

747 Inlägg
5 december 2010
lownslow skrev:
nån som vet en bra ban/långloppsbil man kan köpa,,, har kikat på begagnat och nytt men det e ju dyrt.

Bara o börja spara pengar, köra om samma race flertalet gånger är det som gäller tongue

/ Toni Larsson

1 232 Inlägg
5 december 2010
ok, bra då vet jag. tack för tipset, hehe

62 Inlägg
5 december 2010
Jag köpte en Lexus IS F och racemoddade den och trimmade max. Piskar det mesta på bana smile

/Totte

Crusty69
5 december 2010
Ingen här som har kört formula racet på expert lvl23 än? Verkar ju riktigt segt att behöva spara runt 5-6.000.000 cr för att köpa en begagnat.

Vi borde starta en TRADE del här i tråden som många andra forum gjort smile

747 Inlägg
5 december 2010
Dom flesta event från och med level 22 börjar bli lite dyra tycker jag att ställa upp i big_smile

/ Toni Larsson

1 801 Inlägg
5 december 2010
Crusty69 skrev:
Ingen här som har kört formula racet på expert lvl23 än? Verkar ju riktigt segt att behöva spara runt 5-6.000.000 cr för att köpa en begagnat.

Låter kul! smile Har inte kommit så långt än. Uppe i lvl 15 än så länge så väntar på racen som fodrar pengar smile

102 Inlägg
5 december 2010
Crusty69 skrev:

Trade del inebär? smile

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 801 Inlägg
5 december 2010
Boijee skrev:
Crusty69 skrev:

Trade del inebär? smile

Om någon söker en bil och en har den så kan dom byta mot något som den andra kanske också vill ha. smile

251 Inlägg
5 december 2010
Trodde min maxtrimmade Veyron skulle ÄGA allt på ovalbanan (runt lvl.22 tror jag), men man har inte en sportmössa då det måste gå och svänga också ;-)
Testade min Zonda R men inte ens den ville hänga med riktigt :-(
Varför kan man inte använda alla sin Chrome line bilar?
Har ju en gammal klassisk racejaguar och den går inte att köra gammelrace med trots att det finns likadana bilar i tävlingen :-/
Ska fixa koden till min "stealth" audi R10 lemans och hoppas att jag får köra den i andra race.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

343 Inlägg
5 december 2010
Äntligen så har jag fått min förbannade Volvo 245! big_smile

Crusty69
5 december 2010
Crille77 skrev:
Trodde min maxtrimmade Veyron skulle ÄGA allt på ovalbanan (runt lvl.22 tror jag), men man har inte en sportmössa då det måste gå och svänga också ;-)
Testade min Zonda R men inte ens den ville hänga med riktigt :-(
Varför kan man inte använda alla sin Chrome line bilar?
Har ju en gammal klassisk racejaguar och den går inte att köra gammelrace med trots att det finns likadana bilar i tävlingen :-/
Ska fixa koden till min "stealth" audi R10 lemans och hoppas att jag får köra den i andra race.

Använd en racemoddad corvette zr1, då är det eeeasy!

102 Inlägg
5 december 2010
Någon som vet om man kör en serie och vinner en bil, kan man sedan köra hela serien igen och vinna samma bil igen. Eller ses det redan som avklarat?

Och går det inte att uppgradera bromsarna på något sätt?

MVH/ Boijee

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

102 Inlägg
5 december 2010
BlauMes skrev:
Boijee skrev:
Crusty69 skrev:

Trade del inebär? smile

Om någon söker en bil och en har den så kan dom byta mot något som den andra kanske också vill ha. smile

Okej tack för svaret, men skulle inte kunna medföra att den ena skickar en bil och sedan struntar den andre att skicka sin bil och att man på så sätt kan blåsa folk på bilar? smile  MVH/ Boijee

1 801 Inlägg
5 december 2010
Boijee skrev:
BlauMes skrev:
Boijee skrev:

Trade del inebär? smile

Okej tack för svaret, men skulle inte kunna medföra att den ena skickar en bil och sedan struntar den andre att skicka sin bil och att man på så sätt kan blåsa folk på bilar? smile  MVH/ Boijee

Ja jo självklart men då vet man ju att man inte kan lita på han.

Sen är vi kanske 10 pers säger vi som ser detta seriöst och vill göra detta. Inte så att det är tradera direkt och du kan "tjäna" något på att blåsa folk. tongue

102 Inlägg
5 december 2010
BlauMes skrev:
Boijee skrev:
BlauMes skrev:

Sen är vi kanske 10 pers säger vi som ser detta seriöst och vill göra detta. Inte så att det är tradera direkt och du kan "tjäna" något på att blåsa folk. tongue

Hehe skulle väl vara att man förlorade sina älskade virituella räsers. tongue
Men det låter helt klart intressant med något sådant smile MVH/ Boijee

1 801 Inlägg
6 december 2010
Boijee skrev:
BlauMes skrev:
Boijee skrev:

Hehe skulle väl vara att man förlorade sina älskade virituella räsers. tongue
Men det låter helt klart intressant med något sådant smile MVH/ Boijee

Ja jo skulle jag bli av med 458an nu och inte får något för det skulle jag nog börja gråta. Haha! lol

Men sen när man kommer upp på lite bättre race och kan dra ihop pengar lättare skulle jag nog inte det. tongue
Tror jag.....

In other news!! Hur många bilar har ni nu ? smile

Sök