Min gamla 190 e i slutet... va ta mej fan red bull burkar, gammal MCD mat påsar, gammalt godis.. Fanns nog fan allt i baksätet på den... Orka städa ha ha
farsans volvo limo, gått som pilsner bil och snabbt fallit från ett bra objekt. till att den ska skrotas imorgon. byggd på 70 talet nångång, när inredningen som dom SKRUVAT med träskruv in i träblock imellan plåten/inrendningen, togs ut lådet det ölsburkar som nån sorts "fyllning" tvi och blä!
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Du skrev ju off topic så "äckligaste bilen" du åkt eller kört så jag vet inte vad du menar med alla 740is som åker förbi ... LÄS FÖRFASIKEN VAD HAN SKREV INNAN!
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
Du skrev ju off topic så "äckligaste bilen" du åkt eller kört så jag vet inte vad du menar med alla 740is som åker förbi ... LÄS FÖRFASIKEN VAD HAN SKREV INNAN!
har tyvärr åkt en 740, men det var nog första & sista gången, går nog hellre , du är inte på så bra humör va?
har tyvärr åkt en 740, men det var nog första & sista gången, går nog hellre , du är inte på så bra humör va?
Nope men gissar på att du åkte en gammal vinterbil då?
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!