jag såg de..tyckte bara de var löjligt! Håller helt o hållet med en del här att de gick ut på att skrämma bort folk från att raca! Med bra planering är det intefarligare än att köra bil i sthlm i rusning;) O en annan grej..de som medverka i prgrammet var bara enna jäkla bonntölpar som tror de e coolt att raca 75 m o sen dra fr¨n en snut som inte en finns..okeeej..näh dåligt tkr ja!!
riktigt pinsamt.. krävs ju säkert seriös fulltidssatsning för att köra en corvette automat i ett parkeringshus ehhhhhh ja... hon verkade ju inte ha alla hemma står och säger att bilen betyder lika mycke som sina barn..
efter allt man har läst så var jag tvungen att ladda hem och kika.. och efter att ha sett det så kan jag hålla med! det var det löjligaste jag har sett..
Hoppas att hon kommer att köra på strippen i sommar. Eller nej just det. Det är för långt... Hon kör ju bara race på 50 meter och strippen är ju 402 meter. Vad ska hon gör de resterande 352 metrarna då?
Ärligt, vem lastar upp si bil på en kärra mitt i vintern och åker till ett parkeringsgarage för att "köra ett race"? Och glädjescenerna efter loppet. Jag fick nästan tårar i ögonen.
det programmet verkar riktigt pinsamt.. men har tyvärr inte 5:an.. nån som har det som kan skicka te mej?? för swebits sida gick ju inte att bli medlem i för det va fullt..
att göra bort sej så mkt, om polisen var på väg skulle dom knappast stanna och fira henne, sen tyckte jag det såg ut som om hon körde väldigt sakta, Allt var bara fejk enligt mej
Jag hade förberett mig på ett bra program om streetrace....... vad hände??? hinner adrenalinet ut i kroppen på 30m??? så fult också när dom filmade folk som sprang till sina bilar(som helt klart var uppgjort) för att nästa sekund klippa in 2 polisbilar som kör på motorvägen!!