2027
Sök

Outsiders på 5:an om Streetrace?

73 Inlägg
26 mars 2006
Saabnorden skrev:
kan man ladda hem någonstans?? har inte 5an sad.......

Den ligger ute på www.swebits.org om ni vill tanka ner den... annars lär det väl gå nån repris framöver!?

Bil stavas med 3 bokstäver, B M W

231 Inlägg
26 mars 2006
jag såg de..tyckte bara de var löjligt! Håller helt o hållet med en del här att de gick ut på att skrämma bort folk från att raca! Med bra planering är det intefarligare än att köra bil i sthlm i rusning;) O en annan grej..de som medverka i prgrammet var bara enna jäkla bonntölpar som tror de e coolt att raca 75 m o sen dra fr¨n en snut som inte en finns..okeeej..näh dåligt tkr ja!!

Lord
125 Inlägg
26 mars 2006
Trådstartare
Haha... Det bästa programmet jag sett på länge! wink
Jag kände att jag va helt upprörd när programmet va slut för det va såååå dåligt!

Är det nån som ska med och köra i mitt parkeringsgarage nästa helg eller? Det är ungeför 30m långt så vi hinner väl köra en si så där 10meter. wink

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316

124 Inlägg
26 mars 2006
SWK skrev:
Jag kände att jag va helt upprörd när programmet va slut för det va såååå dåligt!

Håller med! Fruktansvärt pinsamt!

Lord
125 Inlägg
26 mars 2006
Trådstartare
Aero-Micke skrev:
SWK skrev:

Håller med! Fruktansvärt pinsamt!

Haha... Jag som trodde ni körde för samma stall. Under Team Jenny Racing! Corvette gänget! smilesmile
Skoja bara. Fräsch bil förresten!

Kör snabbt, Spara tid!

124 Inlägg
26 mars 2006
Hahaha, eller hur! smile

Toya till I die
38 Inlägg
26 mars 2006
riktigt pinsamt..
krävs ju säkert seriös fulltidssatsning för att köra en corvette automat i ett parkeringshus ehhhhhh ja...
hon verkade ju inte ha alla hemma står och säger att bilen betyder lika mycke som sina barn..

lastbils chaffis......
299 Inlägg
26 mars 2006
mustang gt skrev:
Saabnorden skrev:
kan man ladda hem någonstans?? har inte 5an sad.......

Den ligger ute på www.swebits.org om ni vill tanka ner den... annars lär det väl gå nån repris framöver!?

Kan inte skapa swebits konto de e ju fullt........... vill se om de är lika dåligt som alla säger.....wink

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

Studerande
463 Inlägg
26 mars 2006
började se det dära jag också, vilken jävla parodi alltså!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

CHOKE
3 Inlägg
26 mars 2006
Det löjligaste jag sett. Fan Seaten bromsar ju på en gång! sen den där tönt bruden alltså lägg ner Team Jenny haha smile

den kommer att bli grymt fin!

189 Inlägg
27 mars 2006
efter allt man har läst så var jag tvungen att ladda hem och kika.. och efter att ha sett det så kan jag hålla med! det var det löjligaste jag har sett..

///M

SupeR
106 Inlägg
27 mars 2006
Mjo vars, lagom töntigt.

Så jäkla pinsamt så de finns inte. Skulle aldrig mer visa mig ute om ja ställt upp o förlöjligat mig på det där viset..
haha!

-red lights-

Lord
125 Inlägg
27 mars 2006
Trådstartare
Hoppas att hon kommer att köra på strippen i sommar. Eller nej just det. Det är för långt... Hon kör ju bara race på 50 meter och strippen är ju 402 meter. smile Vad ska hon gör de resterande 352 metrarna då?

Ärligt, vem lastar upp si bil på en kärra mitt i vintern och åker till ett parkeringsgarage för att "köra ett race"? Och glädjescenerna efter loppet. Jag fick nästan tårar i ögonen. smile

Kör snabbt, Spara tid!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
27 mars 2006
det programmet verkar riktigt pinsamt.. men har tyvärr inte 5:an.. nån som har det som kan skicka te mej?? för swebits sida gick ju inte att bli medlem i för det va fullt.. sad

189 Inlägg
27 mars 2006
tror att det finns på www.nordicbits.org också. där kan man bli medlem.
Senast redigerat av goga_fett (27 mars 2006)

///M

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
27 mars 2006
tackar så mycke.. men hittar in det.. sad

407 Inlägg
27 mars 2006
att göra bort sej så mkt, om polisen var på väg skulle dom knappast stanna och fira henne, sen tyckte jag det såg ut som om hon körde väldigt sakta, Allt var bara fejk enligt mej

764 Inlägg
29 mars 2006
Peter_J_H skrev:
Hon kan inte räkna sig själv som streetracer.MVH Peter

Vart går gränsen då för att man ska kunna kalla sig för det?

TeQuilla

Lord
125 Inlägg
29 mars 2006
Trådstartare
SWK skrev:
Programmet heter ju OUTSIDERS, alltså människor som är som alla andra. Och dom puckona är alltså Streetrace människor.

Jag måste bara rätta mig själv. Jag menade ju alltså att Outsiders är människor som INTE är som alla andra! smile

Kör snabbt, Spara tid!

186 Inlägg
29 mars 2006
Jag hade förberett mig på ett bra program om streetrace....... vad hände??? hinner adrenalinet ut i kroppen på 30m??? så fult också när dom filmade folk som sprang till sina bilar(som helt klart var uppgjort) för att nästa sekund klippa in 2 polisbilar som kör på motorvägen!!

Catch me if you can!

Sök