va inne och besiktade bilen idag, och fick anmärkning på för höga värden. fråga är hur gör man för att få ner värderna? har förstått att det har med bränsle att göra.
Jag har ett x som hade samma problem dock med sin subaru impreza gt som är ruggigt påtrimmad, det enda han behövde göra var att köpa ett original system som en kompis till honom hade låg,så gick den igenom utan bekymmer,hans värden var fel och två gånger så höga som dina, så testa att sätta helg original på med cat... Mvh Ida
om nu katten är tom, så kommer nästa fråga, kan jag sätta dit en std igen eller måste ja köpa en sportkisse, för att slippa elda upp katten igen? tack på för hand
om nu katten är tom, så kommer nästa fråga, kan jag sätta dit en std igen eller måste ja köpa en sportkisse, för att slippa elda upp katten igen? tack på för hand
är den trimmad så bränner du bara kat. hova.com Har en fin sport kat. för 1500 kr kör själv med den.
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
är den trimmad så bränner du bara kat. hova.com Har en fin sport kat. för 1500 kr kör själv med den.
okej, klarar en sport katt sej då? från brännas sönder?
Det finns en möjlighet att det kan vara en eller flera vaccumslangar också. speciellt när båda värdena e höga. Jag hade så på min bil och ja hade två slangar som va av...
Det finns en möjlighet att det kan vara en eller flera vaccumslangar också. speciellt när båda värdena e höga. Jag hade så på min bil och ja hade två slangar som va av...