2936
Sök

Någon som handlat ”DÄCK” på: Ralphs Däck Sjuntorp ?

1 853 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare

Adressen till sidan känns inte 100% professionell…          http://ralphsdack.jetshop.se/

men dom verkar ha bra priser, vissa däck är 600kr biligare än på:           www.dackonline.se

så jag tänkte bara kolla om någon handlat där och om det gick bra osv. Är lite lur på att lägga en order annars... smile

/mvh soyd

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
6 mars 2009
Mycket bra priser och snabba leveranser

Audis in Scandinavia Crew

1 256 Inlägg
6 mars 2009
Jag kan starkt rekommendera Ralphs Däck!

9 108 Inlägg
6 mars 2009
Jag har bara hört gott (mycket gott t.o.m) om Ralphs däck!

1 853 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
kanon låter bra! smile

hade inte hört talas om dom innan satt tänkte bäst man kolla upp dom lite så innan man lägger beställning för ett par tusen smile

Tack för snabba svar grabbar! smile

/mvh soyd

1 059 Inlägg
6 mars 2009
du kan va lugn,jobbar extra där:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

9 108 Inlägg
8 mars 2009
racefan skrev:

Som om det skulle vara lugnande? wink

182 Inlägg
8 mars 2009
Jag köpte fälgar och däck av dom förra sommaren. Bra priser och service!  Så det är bara att handla smile

Bil och MC guru
272 Inlägg
8 mars 2009
Hejsan,

Alla däck och fälgar vi levererar kommer därifrån, Ralph löser det du behöver
på ett fördelaktigt sätt och till bra pris det kan jag lova. smile

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se

1 853 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Ringde dom i fredags och kollade om dom hade   Yokohama parada spec 2   225/35 R19 hemma men dom hade inga hemma men det är ett tag till sommaren satt dom borde hinna få in smile

/mvh soyd

950 Inlägg
8 mars 2009
soyd skrev:

Adressen till sidan känns inte 100% professionell…          http://ralphsdack.jetshop.se/

men dom verkar ha bra priser, vissa däck är 600kr biligare än på:           www.dackonline.se

så jag tänkte bara kolla om någon handlat där och om det gick bra osv. Är lite lur på att lägga en order annars... smile

/mvh soyd

Jag kör på däck från Ralph och jag är skitnöjd med servicen och Yokohamadäcken. Det är bara att handla :-)

1 059 Inlägg
9 mars 2009
MilleN skrev:
racefan skrev:

Som om det skulle vara lugnande? wink

va fan:) klart det är.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
4 mars 2011
Måste man ringa dom och beställa eller?
Sitter och letar fälgar och dom har klart intressanta priser men står ju inga bult mönster, ET mått eller något...?

5 089 Inlägg
4 mars 2011
Eftersom att det står ralph däck i framrutan på säkert häften utav bilarna i top 250 här så lär nog många bara skriva gott om dom smile

\Lindgren

KHRacing
4 mars 2011
De är nog en av de bästa däcksfirmorna i landet !

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
5 mars 2011
Jag lyfte en mycket gammal tråd och hade inte riktigt samma fråga som skaparen jag tror han fått sitt svar ;-) Kändes onödigt att skapa en tråd och döpa "hur handlar man på ralphs däck" 
Jag undrar helt enkelt hur man får fram specifikationen om alla deras fälgar dom har.. är det telefon som gäller? Känns ju lite jobbigt att gå igenom alla deras fälgar över telefon tänkte att det kanske finns någon gömd knapp eller fakta ruta som jag missat?

5 089 Inlägg
5 mars 2011
Tribbe skrev:
Jag lyfte en mycket gammal tråd och hade inte riktigt samma fråga som skaparen jag tror han fått sitt svar ;-) Kändes onödigt att skapa en tråd och döpa "hur handlar man på ralphs däck" 
Jag undrar helt enkelt hur man får fram specifikationen om alla deras fälgar dom har.. är det telefon som gäller? Känns ju lite jobbigt att gå igenom alla deras fälgar över telefon tänkte att det kanske finns någon gömd knapp eller fakta ruta som jag missat?

haha missade jag helt:D Det lättaste när det gäller fälgar är alltid att ringa och be han kolla upp vilka fälgar som passar. är ju en hel djungel detdär annars:P

\Lindgren

Sök