Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Ringde dom i fredags och kollade om dom hade Yokohama parada spec 2 225/35 R19 hemma men dom hade inga hemma men det är ett tag till sommaren satt dom borde hinna få in
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Måste man ringa dom och beställa eller? Sitter och letar fälgar och dom har klart intressanta priser men står ju inga bult mönster, ET mått eller något...?
Jag lyfte en mycket gammal tråd och hade inte riktigt samma fråga som skaparen jag tror han fått sitt svar ;-) Kändes onödigt att skapa en tråd och döpa "hur handlar man på ralphs däck" Jag undrar helt enkelt hur man får fram specifikationen om alla deras fälgar dom har.. är det telefon som gäller? Känns ju lite jobbigt att gå igenom alla deras fälgar över telefon tänkte att det kanske finns någon gömd knapp eller fakta ruta som jag missat?
Jag lyfte en mycket gammal tråd och hade inte riktigt samma fråga som skaparen jag tror han fått sitt svar ;-) Kändes onödigt att skapa en tråd och döpa "hur handlar man på ralphs däck" Jag undrar helt enkelt hur man får fram specifikationen om alla deras fälgar dom har.. är det telefon som gäller? Känns ju lite jobbigt att gå igenom alla deras fälgar över telefon tänkte att det kanske finns någon gömd knapp eller fakta ruta som jag missat?
haha missade jag helt:D Det lättaste när det gäller fälgar är alltid att ringa och be han kolla upp vilka fälgar som passar. är ju en hel djungel detdär annars:P