Vi kommer inte att annordna varken streetrace eller cruising. Vid förra träffen som var vid biltema så var det cruising genom stan sen och det gillades inte av polisen så minst 400bilar skulle åka genom stan. Så något sådant kommer inte vi att stå för. Men något annat trevligt skulle vi säkert kunna fixa fram
Vi kommer inte att annordna varken streetrace eller cruising. Vid förra träffen som var vid biltema så var det cruising genom stan sen och det gillades inte av polisen så minst 400bilar skulle åka genom stan. Så något sådant kommer inte vi att stå för. Men något annat trevligt skulle vi säkert kunna fixa fram
Frågan var ju ganska öppen så... det skulle vara trevligt med något efter träffen om inte alla blir kvar då förståss... det är ju också ganska trevligt
Okej. då var det kanske någon i folkmassan som drog igång det eller så då men jag och mina polare fick informationen på väg till träffen att det skulle vara cruising genom stan senare på kvällen.
Okej. då var det kanske någon i folkmassan som drog igång det eller så då men jag och mina polare fick informationen på väg till träffen att det skulle vara cruising genom stan senare på kvällen.
Jag har för mig att det var på planen för träffen och stog på flyern t.o.m ... rätta mig gärna om jag har fel.
Det ska bli kul med en träff i vilket fall som helst
det var sagt crusing men eftersom polishavande ringde till mannen som höll i träffen och sa att det inte fick bli någon så blåstes det av.. men folk fick väl inte reda på det.. men det kmr ju bli åkande i hela stan även denna träff.. inget som man kan stoppa tyvärr..