Om vi vill ha cruising så kan ni ta upp det med polisen. dom nämnde förra sommaren att om det blir arrangerat cruising så är de skyldiga att hjälpa bilarna fram på bestämda vägar.
Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Om vi vill ha cruising så kan ni ta upp det med polisen. dom nämnde förra sommaren att om det blir arrangerat cruising så är de skyldiga att hjälpa bilarna fram på bestämda vägar.
det ska jag ta upp med dom då.
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
det ska jag ta upp med dom då.
Låter ju hur bra som helst
Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
Crusing genom stan är helt uteslutet. Pratade med polisen förut om det och det är omöjligt att genomföra då hela stan kommer bli igen proppad. Så nu kan vi lägga ner dom disskutionerna
Crusing genom stan är helt uteslutet. Pratade med polisen förut om det och det är omöjligt att genomföra då hela stan kommer bli igen proppad. Så nu kan vi lägga ner dom disskutionerna
då skipar vi det
Nu är ansökan till polisen inlämnad. Kommunen var positiva igår och polisen verkade också vara det. har även fixat med en som kommer att sälja mat på träffen Det går framåt gubbar
Vad är det för tillstånd ni måste ha från Polisen om nu kommunen sagt OK?
Om jag äger mark och vill ställa ut 300 bilar där så gör jag det, utan tillstånd av polis, så jag fattar inte riktigt vad det är ni ansöker om för 600:-?
E85 TD04 Biopower, Mackanized.
Körglädje och bränsleekonomi går inte att kombinera.
Vad är det för tillstånd ni måste ha från Polisen om nu kommunen sagt OK?
Om jag äger mark och vill ställa ut 300 bilar där så gör jag det, utan tillstånd av polis, så jag fattar inte riktigt vad det är ni ansöker om för 600:-?
varje stad har ordnings regler att följa som inte kommunen styr över utan det är polisen.