2739
Sök

Inför: Inofficiell Garaget träff Karlstad norra fältet i2 16 maj kl 16-21

1 675 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Kan tyvärr inte komma ikväll. Skulle fått bilen fixat i dag men blev för hinder. Ber om ursäkt. Men tänkte om jag och Derbi och ni som kan tänka er och vill va funktionärer. Om vi möts På lördag vid 19 tiden nere vid Macdonals/shell vid rondellen. Ni karlsta bor vet nog var jag menar wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

50 Inlägg
5 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Zeen_ skrev:
Det var väl då fan svårt att svara, så jag tar det igen....ÄR DET KLART MED POLISEN ELLER?!

Så, nu lär det synas big_smile

Om du läst alla 499 inlägg så ser du att vi inte fått nåt svar än tongue

Med tanke på att ni pratar om funktionärträffar, datum fram och tillbaka så är det nästan så man antar att allting är klart. Har ni ringt dit än?

1 675 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Zeen_ skrev:
volvo_1987 skrev:
Zeen_ skrev:
Det var väl då fan svårt att svara, så jag tar det igen....ÄR DET KLART MED POLISEN ELLER?!

Så, nu lär det synas big_smile

Om du läst alla 499 inlägg så ser du att vi inte fått nåt svar än tongue

Med tanke på att ni pratar om funktionärträffar, datum fram och tillbaka så är det nästan så man antar att allting är klart. Har ni ringt dit än?

Lugn bubben tongue Ni vet till på lördag ska du se.

124 Inlägg
5 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Kan tyvärr inte komma ikväll. Skulle fått bilen fixat i dag men blev för hinder. Ber om ursäkt. Men tänkte om jag och Derbi och ni som kan tänka er och vill va funktionärer. Om vi möts På lördag vid 19 tiden nere vid Macdonals/shell vid rondellen. Ni karlsta bor vet nog var jag menar wink

Det tycker jag låter som en bra plan då jag inte kan ikväll heller smile

1 675 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
kolipko skrev:
volvo_1987 skrev:

Alltid passar det nån. Vad du på bilprovningen i karlstad igår vid 13:00 tiden ?

13 Inlägg
5 maj 2009
volvo_1987 skrev:
kolipko skrev:
volvo_1987 skrev:

Alltid passar det nån. Vad du på bilprovningen i karlstad igår vid 13:00 tiden ?

jag kan tyvär inte på lördag, men du kan kanske skicka ett mail till mig på vad ni kommer fram till tack.

87 Inlägg
5 maj 2009
hmm nu hänger inte jag med riktigt. kanska snor i hjärnhalvan.. men e det funktionärs träff nu på lördag kl 19? smile

Det är inte farten som dödar det är smällen. It*s not the fart that kills It*s the smell...

1 675 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Death_proof skrev:
hmm nu hänger inte jag med riktigt. kanska snor i hjärnhalvan.. men e det funktionärs träff nu på lördag kl 19? smile

För dom som vill ev. va funktinärer och dom som vill. Så kan vi snaka igenom lite, frågor mm.
Den riktiga funktionär träffen är den 16 maj kl14.
Men du på lördag kommer även derbi.

1 675 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
emo1974 skrev:
volvo_1987 skrev:
kolipko skrev:

jag kan tyvär inte på lördag, men du kan kanske skicka ett mail till mig på vad ni kommer fram till tack.

Inga problem.

Xenon is the shit
98 Inlägg
6 maj 2009
jag kommer på lörda wink ska försöka ha med min rykande färska utställnings lista över bilarna ska skicka en till dej imorrn chiifen

1 043 Inlägg
6 maj 2009
så nu är anmälningarna slut? hur ser det ut med polistillstånd osv? har ni gjort skyltar osv eller vart är ni?

124 Inlägg
6 maj 2009
volvo_1987 skrev:
kolipko skrev:
volvo_1987 skrev:

Ja, det var jag... var du också där då eller?

87 Inlägg
6 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Death_proof skrev:

För dom som vill ev. va funktinärer och dom som vill. Så kan vi snaka igenom lite, frågor mm.

yes ska försöka hinna dit. är i kristinehamn på serie cross... men ska försöka komma.

Det är inte farten som dödar det är smällen. It*s not the fart that kills It*s the smell...

DREAMTEAM
248 Inlägg
6 maj 2009
Ni menar alltså McDonalds/Shell vid nobell-plan?
passar mig bra iaf, är hemma nu till helgen, ska på BRL streetmeet under lördagen också smile

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

1 675 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
Nixzic skrev:
jag kommer på lörda wink ska försöka ha med min rykande färska utställnings lista över bilarna ska skicka en till dej imorrn chiifen

Du är för snäll, bra jobbat wink

1 675 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
axza skrev:
så nu är anmälningarna slut? hur ser det ut med polistillstånd osv? har ni gjort skyltar osv eller vart är ni?

Nu är anmälningarna slut. Sitter som klistrad på telefon på lördag ska jag ha det klart big_smile Sista frågan fick jag hjärn släp på roll

1 675 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
kolipko skrev:
volvo_1987 skrev:
kolipko skrev:

Ja, det var jag... var du också där då eller?

Stod ju nästan brevid dig tongue Sticker den inte ut i mängden min bil än sad Såg dig vid universitetet igår med nån brud med, börjar känna mig som en staker lol

1 675 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
Death_proof skrev:
volvo_1987 skrev:
Death_proof skrev:

yes ska försöka hinna dit. är i kristinehamn på serie cross... men ska försöka komma.

Låter bra ni som kan kom, nu när Derbi är med också smile

1 675 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
Nybakk_240 skrev:
Ni menar alltså McDonalds/Shell vid nobell-plan?
passar mig bra iaf, är hemma nu till helgen, ska på BRL streetmeet under lördagen också smile

Japp är så dålig på att förklara jag wink Då får man se svartya faran med då?

1 675 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
Kan även medela lite off topic. Att 240 blev reg bes. i måndags så nu kan inte polisen slå ner på en enda om gjort grej, då allt står på papper smile Ska även fixa fram vagnen imorgon så nu är man att lite sugen på crusien på lördag kväll wink ( stavar som en 2 åring )

Sök