3013
Sök

Inför: Inofficiell Garaget träff Karlstad norra fältet i2 16 maj kl 16-21

124 Inlägg
7 maj 2009
volvo_1987 skrev:
kolipko skrev:
volvo_1987 skrev:

Alltid passar det nån. Vad du på bilprovningen i karlstad igår vid 13:00 tiden ?

Ja, det var jag... var du också där då eller?

Stod ju nästan brevid dig tongue Sticker den inte ut i mängden min bil än sad Såg dig vid universitetet igår med nån brud med, börjar känna mig som en staker lol

Hehe... jag tänkte nog inte så mycket på det. Den du såg bredvid mig i bilen var min sambo smile

Jag får väl kolla in dina bilar o hålla ögonen öppna ute på vägarna smile

1 675 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Nu har jag varit i kontakt med polisen. Tillståndet kommer på posten imorgon. Men om vi fått det godkänt eller inte, fick jag inge svar på =/

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Basknarkare
470 Inlägg
7 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Nu har jag varit i kontakt med polisen. Tillståndet kommer på posten imorgon. Men om vi fått det godkänt eller inte, fick jag inge svar på =/

Då får vi hoppas att de går vägen då (Y) big_smile

Team Carbonize

DREAMTEAM
248 Inlägg
7 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Nybakk_240 skrev:
Ni menar alltså McDonalds/Shell vid nobell-plan?
passar mig bra iaf, är hemma nu till helgen, ska på BRL streetmeet under lördagen också smile

Japp är så dålig på att förklara jag wink Då får man se svartya faran med då?

njaa, inte säker på att 240in rullar nu i helgen. har inga fälgar just nu sad dom e på blästring och lack.
ska vara klara till träffen är det tänkt

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

1 675 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Nybakk_240 skrev:
volvo_1987 skrev:
Nybakk_240 skrev:
Ni menar alltså McDonalds/Shell vid nobell-plan?
passar mig bra iaf, är hemma nu till helgen, ska på BRL streetmeet under lördagen också smile

Japp är så dålig på att förklara jag wink Då får man se svartya faran med då?

njaa, inte säker på att 240in rullar nu i helgen. har inga fälgar just nu sad dom e på blästring och lack.
ska vara klara till träffen är det tänkt

Okej, spännande. Blir det för färg då då?

744 Inlägg
7 maj 2009
Det börjar dra ihop sig, undrar om jag hinner klart i tid lol
Hoppas att polistillståndet fixar sig nu smile

custom lover
227 Inlägg
7 maj 2009
Kan någon skicka en karta vart Norra fältet ligger?smile

Basknarkare
470 Inlägg
7 maj 2009
Turbo_noz skrev:

inte svårt att hitta big_smile ligger mitt emot ena scandic-hotellet. bredvid wåxnäs. går inte att missa från e18 då det är en Stoooor gräsplan big_smile

Team Carbonize

1 043 Inlägg
7 maj 2009
Turbo_noz skrev:

vid polishuset / brandkåren i karlstad.. finns bara ett ställe där de har smile

ligger det en stor gräsplätt när man åker mot södra råtorp, brukar vara cirkus och marknader där..

Drive It Like You Hate It
93 Inlägg
8 maj 2009
Turbo_noz skrev:

alle hemifrå kanske kan åke samtidigt.. ja vet iaf vart de är

1 675 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Ja nu har man fått posten från polisen. Vad stod det då? Har tillståndet i min hand, och det är grönt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! big_smile lite fix med kommunen bara. Men va många regler att följa. Så ni som vill va funktionärer och ska va. shell vid nobell rondellen imorgon kl 19!

1 675 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Nu har jag pratat med kommunen med. Dom skulle hjälpa och fixa Västar till funktionärer och dom kan hjälpa oss fixa toalett. Det vi måste betala är tömningen på toan efter åt. Det går på 2000 kr. Inget som jag och derbi har råd att punga ut med själv. Men om alla utställare pröjsar Några kronor var så funkar det ju. säg ca 80 utställnings bilar. Blir 25 kr var. Det med toa är ett krav från kommunen så det måste vi ha.

1 675 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Men Toa släppet står på örsholmen så vi behöver nån som får dra tungt släp med sin bil.

124 Inlägg
8 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Ja nu har man fått posten från polisen. Vad stod det då? Har tillståndet i min hand, och det är grönt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! big_smile lite fix med kommunen bara. Men va många regler att följa. Så ni som vill va funktionärer och ska va. shell vid nobell rondellen imorgon kl 19!

Härligt big_smilebig_smilebig_smile

1 043 Inlägg
8 maj 2009
skriv på första sidan, maila alla som ville ställa ut så ni är säkra på att alla kommer.. så tar ni 25kr avgift vid anmälningen..? smile inte mer än rätt

Xenon is the shit
98 Inlägg
8 maj 2009
avgift är grönt för mig! har ce kort om de ska dras nått, men tömmer gör ja fan inte haha

1 531 Inlägg
8 maj 2009
Nästan så man får ta sig en grogg nu och fira wink Fan vad härligt grabbar att vi fick som vi ville big_smile Hoppas ni att det är grönt med alla utställande och att ni har överseende med en avgift på 25-30kr, inga jätte summor direkt. Jag har också BECE, är ju lastbilsmupp hela dagarna så wink

Ska bli kul att få träffa alla nästa lördag. Nu gäller det bara att vädret blir som vi vill smile

124 Inlägg
8 maj 2009
avgift är grönt för min del också

1 675 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Behöver nån som har drag på bilen då med =/

Xenon is the shit
98 Inlägg
8 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Behöver nån som har drag på bilen då med =/

har att drag på passaten sörru wink

Sök