Kvoten för max antal utställare är fylld!! MEN fortsätt gärna anmäla er då jag inte valt ut alla som får ställa ut än :-) Detta gör jag i mitten på april!
Anmälningarna fortsätter att strömma in... Riktigt kul :-) Men tyvärr kommer långt ifrån alla få ställa ut eftersom vi bara har ca 45 utställningsplatser plus ca 45 ljudbilsplatser. Så hur mycket jag än vill ha med alla som anmäler sig så kan jag inte..... Hoppas ni förstår!? 52 anmälda just nu! 43 uttagna utställningsbilar. På ett eventuellt Grand Finale 2009 kommer vi säkert kunna ta ett emot ett större antal bilar :-)
har oxå anmält mig visste ej om jag var i gbg dne helgen just
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
kommer bli super nice detta! Även en del företag som anmält sig nu :-) Så det kommer bli en liten företagsby :-) Tyvärr har jag fått en en bra bit över 45 anmälningar så det blir ett mycket svårt val nu på slutet när det bara finns ca 2 platser kvar. men men det löser sig nog :-)
Motorzon kommer under VSCM att tillhandahålla tävlingstalonger för alla besökare, där man får nominera en bil som tävlar om att vinna en TecCar 3D behandling.
Du som nominerar kommer även att ha chans att vinna en TefCar 3D behandling.
Vinnare dras vid slutet av utställningen på VSCM den 2 maj.
Behandlingen kommer att utföras på YstaBilcenter, ditt TefCar-center i Skåne.
kommer bli super nice detta! Även en del företag som anmält sig nu :-) Så det kommer bli en liten företagsby :-) Tyvärr har jag fått en en bra bit över 45 anmälningar så det blir ett mycket svårt val nu på slutet när det bara finns ca 2 platser kvar. men men det löser sig nog :-)
du är så nervös av dej
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)