skulle vara roligt att veta vem som äger min gamla 240 som var ett ihop plock lnm 106 och isf om någon som är medlem hära äger den skulle vara kul att se bilder i dagens läge
ägs av stefan vallmark från ursviken. bara skicka reg.nr. i ett sms till 71456 så får du svar direkt. sen är det bara att gå in på eniro å plocka fram nr
Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
tack för era snabba svar jooo jag formade nog min topic lite svår skulle vara kul att veta om han har en garaget.org sida skulle vara trevligt och se hur bilen mår ´! och jag ska uppa en bild så fort jag får tag i dom min burk crashade nyss mvh /tb
härligt att höra jooo jag trimmade den lite med k kam extractor och plana porta toppen diffad axel med mera den var grymt fin då jag hade den 1 ägare innan mig och så var det en grym väghållning på den ) hälsa gott till killen /t
okey jooo den rörde på sig fint då jag hade den ahahah när jag körde men den och trampa drog den 2.58 liter milen körde ren 98oktan för tädningen var därefter
Oj haha Ja den verkar vara en pigg liten sak de där Men ja ska fixa fram lite bilder på den som den står nu så får du se hur den ser ut i dagens läge i norrland
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
okej som jag såg den sist så var den blå med en svart vinge på skuffen,men då såg jag den i halvmörker så vet inte om all plast satt kvar Har du några bilder på den sen förr?
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
jag bor i älvsbyn jooo alltså jag hade gått igenom hela bilen ångrar ltie att jag sålde den hade planera att sänka i v8 med dubbla lätt trycks turbos och lite mera godis men jag ska skaffa på mig en 242a nu och bygga på den då ekonomin kommer igång