jahopp..idag va man i nyköping o hämtade själva bilen..o ja..den va ju rätt så risig...and i love it! fan nu kan man ju härja fritt med den utan att få nostalgiångest..ok ok..den kunde ju blitt en fin orginalbil,men ICKE gjorde lite bytesaffärer på en tg motor kam...den värsta dom har för turbo.hehehe..fan vart ska detta sluta igentligen...kanske ska döpa tråden till värsting b20 turbo i snik-karross... kamen!
sen tjackade jag ett färdigt grenrör för turbo..tyckte det såg bra ut som fan så detta börjar vi med!
kommer under morgondagen att hämta framvagn o frontdetaljerna .... stay tuned!
jag e inte dum!!..det är du som inte tänker rätt!
SMUCKO
framvagn o fronten hämtad... satte tänderna i grejjerna direkt...skiten ska besiktas på fredag.. rackarns risig passform på plasten..man vafan gör det...den kommer bli rivig iaf!
bättre med lysena på! kommer bli massa plastning för att grejjerna ska bli snygga men som sagt..det tar vi t vintern!
kolla in överbettet på den ...ska fixa nya hjulbågar så småningom...
ska fixa e 2mm aluplåt med lita hål i som grill ...ser ju inte så kul ut nu!
SMUCKO
framvagnen..snacka om special...ska måla upp den lite sen ska den dit på åket....kommer bli bra kurvtagning med denna på iaf! sicket jobb man har lagt på den..rackars stabil e den iaf!
SMUCKO
jaha...som man bäddar får man ligga sägs det hela denna vecka har gått åt till att fixa till lysen bromsar motor inför besiktningen hoppas skiten går igenom så man kan börja bygga.. så här ser den ut idag iaf!
som sagt..ful som fan...men med breddare o lite annan lack så....
SMUCKO
tycker du ska skita i lack o allt va snyggt heter lägg allt krut på motorn iställe fatta alla småpojkar me pappas dyra bil som ska bli tokig när du drar om dom så de bara smattrar o smäller om de
det tråkiga i allt detta e att grenröret inte gick att använda...måste vatt ett skitkonstigt insug på den motorn det kommer ifrån..allt krockade med miytt nya isug o plenum...men det bygger vi ett nytt! en bild på det ratade röret!
over and out...
SMUCKO