2264
Sök

Black optik eller kromad på Audi? Kan verkligen inte bestämma mig. Behöver lite synpunkter.

85 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
Tjena har svårt för att välja om jag ska slänga på en black optik grill eller om man ska ha kvar den kromade ramen runt black optik grillen. (Ramen är ju grå-aktig som orginal på audi) Kolla dom då bilderna och säg vilken ni tycker ser bäst ut.

Black optik ser ju jäkligt fräckt ut på ljusa bilar såsom vit, ljusgrå mm. Men den mörkgrå färgen jag har på min bil gör att grillen knappt utmärker sig och det blir inte så snyggt.

Det är ett svårt val krom ser mer stiligt ut, svart ser mer sportigt ut. Men jag är inte ute efter den sportiga looken mer åt att bilen ska vara stilig tongue

ps. Det jag själv är lite mer inne på är att ta black optik grillen och använda den kromade ramen runt, har ljusa silver fälgar.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/79506/590467_z2fj0x.jpg
kromade grillen

https://www1.garaget.org/gallery/archive/79506/590462_spm02g.jpg
black optik på mörkgråa färgen

https://www1.garaget.org/gallery/archive/79506/590468_g3awp9.jpg
Här har vi två olika grillar ena är orginal grå-färgade och den andra är black optik med kromad ram runt. Vad tycks?
Senast redigerat av Addi (10 mars 2009)

130 Inlägg
10 mars 2009
black optik med kromad ram tyckte jag verkade det bästa eller originalet tongue

2 751 Inlägg
10 mars 2009
En S3 grill hade varit fränast.. Men av dem två så tycker jag den till höger var fetast. Eller kanske som rs4? Borstad alu

Who Djaa bless no man curse

85 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
S3 grillen är ju helt klart väldigt cool men det passar ej med den grillen tror S3 grillen är 3cm större samma med rs4 också den är svår att få på plus att det ser ju för mycket sport ut. Ganska fjantigt att traska runt med 2.0fsi och ha en rs grill på. De som att sätta m3 märken på en bmw 318 tongue
Senast redigerat av Addi (10 mars 2009)

85 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Lite mer åsikter ska väl gå att få in?

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 mars 2009
black ! det ser råare ut tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

2 751 Inlägg
13 mars 2009
Addi skrev:
S3 grillen är ju helt klart väldigt cool men det passar ej med den grillen tror S3 grillen är 3cm större samma med rs4 också den är svår att få på plus att det ser ju för mycket sport ut. Ganska fjantigt att traska runt med 2.0fsi och ha en rs grill på. De som att sätta m3 märken på en bmw 318 tongue

men tar du veck RS märkena så tycker jag det sitter fint.. smile men visste som sagt inte att det skiljde sig i storlek...

Själv tycker jag du ska satsa på den Chromade med black optik "grill" Alltså kromad ram med svart mitten

Who Djaa bless no man curse

34 Inlägg
14 mars 2009
Black optik så klart tycker jag iaf. Ser mycket snyggare ut wink

3 059 Inlägg
14 mars 2009
Byt den kromade ramen också mot svart. Helt klart snyggare.

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
14 mars 2009
Kör med svart ram, finns inget att fundera på smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

huh?
10 427 Inlägg
15 mars 2009
_Norrland_ skrev:
Kör med svart ram, finns inget att fundera på smile

Håller med smile Om det nu inte finns andra kromlister på bilen.

2 638 Inlägg
15 mars 2009
Helt klart den grillen med svart ram som du visade på bild nr 2. Diskretare och mycket snyggare, passar bättre också då inget annat är i krom på bilen smile

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
15 mars 2009
Svart optik är ett måste om man vill att bilen ska bli lite mer aggressiv, krom är om man vill ha det lite lyxigare.

Mitt val hade varit svart optik.

77 Inlägg
15 mars 2009
Du, har provat detdär, om du lägger märke till det är grillarna inte lika långa, ena har 6 ribbor över och andra har 7, jobbar på en vag verkstad och tänkte beställa en likadan till brors bil, men kom fram till att det inte passade hmm Fast jag kan ha fel? bara vad jag kom fram till.

15 Inlägg
15 mars 2009
Lätt en svart grill Kolla min:)

108 Inlägg
15 mars 2009
Den svarta smile

3 059 Inlägg
15 mars 2009
GTl skrev:
Du, har provat detdär, om du lägger märke till det är grillarna inte lika långa, ena har 6 ribbor över och andra har 7, jobbar på en vag verkstad och tänkte beställa en likadan till brors bil, men kom fram till att det inte passade hmm Fast jag kan ha fel? bara vad jag kom fram till.

Dom har lika många ribbor ovanför skylthållaren.. under också.

85 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
GTl skrev:

Menar du ramen inte passar? eller menar du att grillen sen inte kommer att passa på bilen?

Tack för alla åsikter de är ett ganska tufft val men det börjar luta åt att det kanske blir black ändå, tänk också på att fälgarna på bild.2 är svarta vilket gör att min bil inte riktigt kommer att se ut så där.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
19 mars 2009
Svårt det där!

På den 2,0t (a6) vi hade för länge sedan så var det kromat paket. Passade den bilen då den var svart.

Sedan på 3,0tdi'n som var missanoröd så tycker jag inte det satt lika bra.

Och på S6an är det Svart vilket passar mycket bra då färgen är lite "utmärkande"

Även om du färg är grå så hade jag kört på det svarta. Men då måste det vara högglans svart

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Sök