Vi kör Premiär den 3/4 så får det växa till sig succesivt, efter hand... kommer ju garanterat vara väderberoende hursomhelst och det kommer såklart vara mest bilar & folk när det är varmare uppehållsväder och inte krockar med nåt annat stort event på annat ställe...
Fördelen med 3/4 är ju att folk kan träffas och snacka ihop sig inför Elmia t.ex
Obs jag kommer bara vara en i mängden, alltså jag kommer inte arrangera/ansvara för något under träffen och jag ser inte att någon annan ska behöva göra det heller utan den får sköta sig helt själv om det inte dyker upp nåt behov av det ...men detta kommer bli precis vad vi gör det till och jag tror stenhårt på att det har stora möjligheter att bli kanonbra!
Då får man väl vara ensam om att vara social då! blekfisar!
Jag tror inte du behöver oroa dig om det
...man kommer nog kanske få ha lite tålamod att denna träffen kanske inte kommer va så stor från början...men det är bara att sprida info om detta till alla(!!) man vill se på träffen
Den är ju till för alla bilfreak och det fattas ju nån sån här plats häromkring så intresset är säkert stort av de flesta om de får reda på det alla finns ju inte här på Garaget.org...