elsytemet börjar med komma på platts men märkte i dag att jag inte hade nån kalstarts spridare eller va det heter ..:S så ska vell fixa en sådan i morgon
här kommer det in nåra sladdar .. det som var bra med 83an när att all el till bränsle pumopar och sådant redan är draget
det är bara att trycka i hopp alla sladar .. .. men det var lite svårare vi instrument brädan å försöka ta reda på vart dem kom men pumpen i tanken satt i alla fall på säkring 5
pumpen kom på platts i dag kommer inte i håg va det vad pumpen hette men kom i alla fall från en 740 turbo så mycket vet ja
fick även en bränslelednig dragen i dag kasnke inte det snyggaste men det duger i alla fall
kopplingsschema som ja fick efter många om och men ifrån volvo
motorn kanske inte är det sexigaste men jag har en till som ja ska renovera upp och snygga till .. kommer säkerligen lägga ut den här när jag håller på med den .. btw så satt det 531 topp på motorn som ja ploppa i nu "skrek av glädje"
så nu har jag orkat mig ut i garaget efter att ha legat sjuk hela helgen . men fick inte så mycket gjort var så jävla seg
gjorde klart lmm kabeln s å nu sitter den på andra sidan i alla fall .. lite framsteg
i fredas va jag å hämtade en bränslebox till bilen
ångrade mig hur ja skulle ha oljereturen så jag var i väg å köpte mig en sådan sak .. som ska knackas ner i blocket så det förhopningsvis ska vara tätt
så här nånting vart det att se ut när den var dit slagen
bytte ut denna adapter mot en som man kunde ta olja till oljekylningen
stal nåra avgaspakningar av bror min.
sen så har jag lindat dawnpipen med avgasbandage
kommentera gärna . specielt om ni kanske har nåra idear på hur ja kan göra saker bättre å sånt