2239
Sök

Hur många däck kommer du att bränna?

Har alltid rätt!
689 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
Ja glodde runt lite på en viss mercedes 300 amg diesel och blev så sjukt kåt på att bränna däck! big_smile

Längtar verkligen till i sommar då man kan bräna big_smile

Hur många däck har ni brännt på en sommar? o hur många satsar ni på iår? big_smile

INGEN BLOGG!

Livet är ett helvete, du är bjuden!

1 814 Inlägg
11 mars 2009
Inga hittils, har haft körkortet i en månad bara tongue

Siktar på "fler" när jag har egen bil o köper gamla skitdäck big_smile

Medlem 5280
552 Inlägg
11 mars 2009
Hoppas på att man inte ska behöva byta däck... Så onödigt mycket pengar åt helvete.

Har alltid rätt!
689 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
äh!  fan va tråkiga ni va då smile

Livet är ett helvete, du är bjuden!

961 Inlägg
11 mars 2009
blir nog en hel del smile bygger motor nu som ska i 745an så kommer väl bli nån uppsättning skrot däck ibland wink .. är ju så barnsligt roligt att sladda runt o härja o börna big_smile

Pure DieselPower

1 798 Inlägg
11 mars 2009
man kan ju sätta på nå gamla skitdäck behöver ju inte bränna slut de som är bra liksom

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
nästan 500häst i ena bilen . Men tack vare 4wd och super bra premium däck så spinner det inget bara accar som fan smile  börnis va kul med moppe på sanden när man va 15år ? lol

12 086 Inlägg
11 mars 2009
Förra säsongen gjorde jag av med en uppsättning bakdäck på Bmwn pga taskig camber och några dougnats.

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
i år ska det minst 2 åt med den ena calibran o 4x4 lär jag ju inte kunna göra ett du med 20 tum big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

979 Inlägg
11 mars 2009
Däck det går det åt! har laddat upp hemma, 12 däck på fälg ligger i garaget som enbart ska eldas upp. De blir ju vallåkra & massa träffar i sommar. Sen leks det rätt mkt hemma=) sen har ja 4 däck på alufälg men dom ska inte slitas upp i första taget:P

Hpc

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Bra 0-100 tid är vettigare sattsa på än stillastående ryk : lite Pampers aktigt lol

Varningar. 36
1 200 Inlägg
11 mars 2009
Jag kör upp så många däck jag hinner, i sommras fick jag byta 1 - 2 gånger i veckan, och nu med mera kräm blir det väl minst lika många.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

144 Inlägg
11 mars 2009
Ett stalltips till er som bara ska "bränna däck" är att kontakta någon lokal stor gummifirma tex Skanstulls däck eller Örby gummi i Stockholm, de kastar en massa däck med ca 50 procent mönsterdjup på och de kommer en massa estländare och ryssar och får däcken gratis. Plockade själv ut 50-100 däck hos Vanadis gummi för några år sedan och gjorde tom en liten hacka på det som dom slängde. Men det gäller att ligga i köra förbi flera gånger i veckan under däckbytar tider och rota runt i högarna. Du får inte vara rädd att skita ned dig, men det är guld i högarna! En del är griniga, men om du förklarar att du bara kör slut på däcken och kanske städar upp lite i däckhögarna så brukar det gå bra!

Lycka till med gummibränningen

Robban

Robert

Najs
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Bra 0-100 tid är vettigare sattsa på än stillastående ryk : lite Pampers aktigt lol

varför bryr du dej ens om den här tråden? om du nu tyker de så jävla larvigt? o om du nu har 500hk bil varför har du då inte en enda bild uppe på garaget.org?
undra vem som e pampers?

Darth Vader
1 644 Inlägg
11 mars 2009
Najs skrev:
AutoCare skrev:

varför bryr du dej ens om den här tråden? om du nu tyker de så jävla larvigt? o om du nu har 500hk bil varför har du då inte en enda bild uppe på garaget.org?
undra vem som e pampers?

Jag har funderat på detta lite med. Verkar mest vara tomt översittarskryt...

Braaaaap?

Najs
11 mars 2009
DoWahDiddy skrev:
Najs skrev:
AutoCare skrev:

undra vem som e pampers?

jag håller me te 100% kanske han rentav inte kan göra donuts? o har lite skam för de? hehe

Volvoskadad
6 017 Inlägg
11 mars 2009
Har man tillgång till gratis däck och en BMW som ber om att få visa vad den kan, så kommer många uppsättningar gå åt... big_smile

Jonas

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Robban30 skrev:
Ett stalltips till er som bara ska "bränna däck" är att kontakta någon lokal stor gummifirma tex Skanstulls däck eller Örby gummi i Stockholm, de kastar en massa däck med ca 50 procent mönsterdjup på och de kommer en massa estländare och ryssar och får däcken gratis. Plockade själv ut 50-100 däck hos Vanadis gummi för några år sedan och gjorde tom en liten hacka på det som dom slängde. Men det gäller att ligga i köra förbi flera gånger i veckan under däckbytar tider och rota runt i högarna. Du får inte vara rädd att skita ned dig, men det är guld i högarna! En del är griniga, men om du förklarar att du bara kör slut på däcken och kanske städar upp lite i däckhögarna så brukar det gå bra!

Lycka till med gummibränningen

Robban

tyvärr funkar inte det längre. Nya miljölagar och alla däck hämtas av miljöåtervinnings bilar! Det blir till asfalt ! Inga beg däck får ges ut sa dom  !

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
DoWahDiddy skrev:
Najs skrev:
AutoCare skrev:

undra vem som e pampers?

rena skämt, undra va han gör med sin moppe från 0-100 skulle va spännande o se, gillar du inte det vi skriver så ge f*n i o skriva nåt då, vill du rösta ner mina bilar nu så gör det oxå

big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

Muttley
11 mars 2009
bränna däck är för de som inte klarar köra fort på kurviga vägar smile. Onödigt mycket pengar och luktar bara skit av brännt gummi ändå

Sök