blir nog en hel del bygger motor nu som ska i 745an så kommer väl bli nån uppsättning skrot däck ibland .. är ju så barnsligt roligt att sladda runt o härja o börna
nästan 500häst i ena bilen . Men tack vare 4wd och super bra premium däck så spinner det inget bara accar som fan börnis va kul med moppe på sanden när man va 15år ?
Däck det går det åt! har laddat upp hemma, 12 däck på fälg ligger i garaget som enbart ska eldas upp. De blir ju vallåkra & massa träffar i sommar. Sen leks det rätt mkt hemma=) sen har ja 4 däck på alufälg men dom ska inte slitas upp i första taget:P
Ett stalltips till er som bara ska "bränna däck" är att kontakta någon lokal stor gummifirma tex Skanstulls däck eller Örby gummi i Stockholm, de kastar en massa däck med ca 50 procent mönsterdjup på och de kommer en massa estländare och ryssar och får däcken gratis. Plockade själv ut 50-100 däck hos Vanadis gummi för några år sedan och gjorde tom en liten hacka på det som dom slängde. Men det gäller att ligga i köra förbi flera gånger i veckan under däckbytar tider och rota runt i högarna. Du får inte vara rädd att skita ned dig, men det är guld i högarna! En del är griniga, men om du förklarar att du bara kör slut på däcken och kanske städar upp lite i däckhögarna så brukar det gå bra!
Bra 0-100 tid är vettigare sattsa på än stillastående ryk : lite Pampers aktigt
varför bryr du dej ens om den här tråden? om du nu tyker de så jävla larvigt? o om du nu har 500hk bil varför har du då inte en enda bild uppe på garaget.org? undra vem som e pampers?
varför bryr du dej ens om den här tråden? om du nu tyker de så jävla larvigt? o om du nu har 500hk bil varför har du då inte en enda bild uppe på garaget.org? undra vem som e pampers?
Jag har funderat på detta lite med. Verkar mest vara tomt översittarskryt...
jag håller me te 100% kanske han rentav inte kan göra donuts? o har lite skam för de? hehe
Ett stalltips till er som bara ska "bränna däck" är att kontakta någon lokal stor gummifirma tex Skanstulls däck eller Örby gummi i Stockholm, de kastar en massa däck med ca 50 procent mönsterdjup på och de kommer en massa estländare och ryssar och får däcken gratis. Plockade själv ut 50-100 däck hos Vanadis gummi för några år sedan och gjorde tom en liten hacka på det som dom slängde. Men det gäller att ligga i köra förbi flera gånger i veckan under däckbytar tider och rota runt i högarna. Du får inte vara rädd att skita ned dig, men det är guld i högarna! En del är griniga, men om du förklarar att du bara kör slut på däcken och kanske städar upp lite i däckhögarna så brukar det gå bra!
Lycka till med gummibränningen
Robban
tyvärr funkar inte det längre. Nya miljölagar och alla däck hämtas av miljöåtervinnings bilar! Det blir till asfalt ! Inga beg däck får ges ut sa dom !
rena skämt, undra va han gör med sin moppe från 0-100 skulle va spännande o se, gillar du inte det vi skriver så ge f*n i o skriva nåt då, vill du rösta ner mina bilar nu så gör det oxå