2250
Sök

Hur många däck kommer du att bränna?

7 100 Inlägg
11 mars 2009
inga!!hittar ingen mening till att burna!va är det som är så skoj och se ett däck ryka??

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Rawad skrev:
DoWahDiddy skrev:

Jag har funderat på detta lite med. Verkar mest vara tomt översittarskryt...

rena skämt, undra va han gör med sin moppe från 0-100 skulle va spännande o se, gillar du inte det vi skriver så ge f*n i o skriva nåt då, vill du rösta ner mina bilar nu så gör det oxå

big_smile

Ingen getto tönt i alla fall
http://www1.garaget.org/archive/18/1778 … 299815.jpg

vem fan gav dig rärr att ladda upp min bild på min bil här fick du lov av mig eller?
du kommer inte att vara långvarig här på garaget ska du veta efter det här!
PS tönt kan du va själv din nöt

Vi tycker olika vet jag, that's it

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
bmx skrev:
inga!!hittar ingen mening till att burna!va är det som är så skoj och se ett däck ryka??

Alla är inte mogna ! Förstör bara saker du vet

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Rawad skrev:
DoWahDiddy skrev:

Jag har funderat på detta lite med. Verkar mest vara tomt översittarskryt...

rena skämt, undra va han gör med sin moppe från 0-100 skulle va spännande o se, gillar du inte det vi skriver så ge f*n i o skriva nåt då, vill du rösta ner mina bilar nu så gör det oxå

big_smile

se till att radera kortet innan saker går för långt, du har ingen rätt att ladda upp mina bilder utan lov så rätta till ditt miss innan det blir för mycket av allt

Teddan
2 495 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
bmx skrev:

Alla är inte mogna ! Förstör bara saker du vet

jag är skit omogen jag börnar ofta med mina bilar...

du som verkar ha grymma bilar och skryter i din press att du har en avic och 22"  eller vad det nu var.
an du inte lägga ut bilder istället för att vara dryg i olika trådar

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

471 Inlägg
11 mars 2009
att ni orkar tjafsa orka ta nån annans bild å lägga upp utan tillåtelse.. jag ska försöka sikta på iaf 1 par uppsättningar med vofflon ;P

Skiiit du nedde ! ;)

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Rawad skrev:
AutoCare skrev:

se till att radera kortet innan saker går för långt, du har ingen rätt att ladda upp mina bilder utan lov så rätta till ditt miss innan det blir för mycket av allt

jag känner igen fortorts stilen nu lol

du snackar om mognad men ser inte nån mognad hos dig, du e bara en lite skit på jorden som sitter där hemma med arslet o kritserar folk.
du har inte ens en bil lille pojkkk så va fan snackar du om så sitt där o va avis på folk o lek färdigt med din cyckel sen.
Fuck off bitch

Med lem
1 127 Inlägg
11 mars 2009
Var jävla kaos här..

Helst kör jag slut på så lite däck som möjligt, men svårt när det är så skoj att köra brett. wink Har 16st däck på fälg som ska eldas upp iaf. tongue Men undrar om det kommer räcka med alla event man ska på..

Teddan
2 495 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
jag sa som sagt vad jag tycker. Så börjar han köra förorts grejjer ! I dont like that
Bilden är så jävla kebab så jag tröttnar

så jävla kebab ????

vad har du i mot invandrare är du lite fördomsfull kanske...

detta är en sida för att visa upp sina bilar och diskutera, kan du inte lägga lite av din överskottsenergi på att ladda pp blder på dina bilar ?

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Rawad skrev:
AutoCare skrev:
jag känner igen fortorts stilen nu lol

du snackar om mognad men ser inte nån mognad hos dig, du e bara en lite skit på jorden som sitter där hemma med arslet o kritserar folk.
du har inte ens en bil lille pojkkk så va fan snackar du om så sitt där o va avis på folk o lek färdigt med din cyckel sen.
Fuck off bitch

och låt mig . jag hämtar min papas mafia
HAHAHA nog med offtopic ! sory

ska inte svara på dig mer efter detta inlägg för att visa respekt för TS o de andra du är inte värd en minut av min tid din köttbulle!
Senast redigerat av Rawad (11 mars 2009)

7 100 Inlägg
11 mars 2009
autocare> ge upp förfan!!!såna som du förstör nöjet på garaget!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Med.lem
3 759 Inlägg
11 mars 2009
Rawad skrev:
AutoCare skrev:
Rawad skrev:

big_smile

vem fan gav dig rärr att ladda upp min bild på min bil här fick du lov av mig eller?

Du när du la upp bilden sj.

Kolla reglerna.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
har inget emot invandrare. Är ryss själv, sugen på en kebab bara !

Gödseldräng
4 529 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Robban30 skrev:
Ett stalltips till er som bara ska "bränna däck" är att kontakta någon lokal stor gummifirma tex Skanstulls däck eller Örby gummi i Stockholm, de kastar en massa däck med ca 50 procent mönsterdjup på och de kommer en massa estländare och ryssar och får däcken gratis. Plockade själv ut 50-100 däck hos Vanadis gummi för några år sedan och gjorde tom en liten hacka på det som dom slängde. Men det gäller att ligga i köra förbi flera gånger i veckan under däckbytar tider och rota runt i högarna. Du får inte vara rädd att skita ned dig, men det är guld i högarna! En del är griniga, men om du förklarar att du bara kör slut på däcken och kanske städar upp lite i däckhögarna så brukar det gå bra!

Lycka till med gummibränningen

Robban

tyvärr funkar inte det längre. Nya miljölagar och alla däck hämtas av miljöåtervinnings bilar! Det blir till asfalt ! Inga beg däck får ges ut sa dom  !

jävla skitsnack
jag hämtar ut ca 10 par däck i veckan hos dom lokala däckverkstäderna
många av dom eldas upp andra säljs
dom blir bara glada om dom blir av med däcken då dom får betala för att bli av med dom

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
som sagt ha två 17 tummare som ligger på 4mm de ska jag göra mos av får se om jag kan få tag på fler smile

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Team-Adolfsson skrev:
AutoCare skrev:
Robban30 skrev:
Ett stalltips till er som bara ska "bränna däck" är att kontakta någon lokal stor gummifirma tex Skanstulls däck eller Örby gummi i Stockholm, de kastar en massa däck med ca 50 procent mönsterdjup på och de kommer en massa estländare och ryssar och får däcken gratis. Plockade själv ut 50-100 däck hos Vanadis gummi för några år sedan och gjorde tom en liten hacka på det som dom slängde. Men det gäller att ligga i köra förbi flera gånger i veckan under däckbytar tider och rota runt i högarna. Du får inte vara rädd att skita ned dig, men det är guld i högarna! En del är griniga, men om du förklarar att du bara kör slut på däcken och kanske städar upp lite i däckhögarna så brukar det gå bra!

Lycka till med gummibränningen

Robban

tyvärr funkar inte det längre. Nya miljölagar och alla däck hämtas av miljöåtervinnings bilar! Det blir till asfalt ! Inga beg däck får ges ut sa dom  !

jävla skitsnack
jag hämtar ut ca 10 par däck i veckan hos dom lokala däckverkstäderna
många av dom eldas upp andra säljs
dom blir bara glada om dom blir av med däcken då dom får betala för att bli av med dom

i sthlm får man inte. vi skulle ha skit däck till vår cross bana, nya miljö regler, där på vishan kanske dom inte bryr sig! här gör dom kontroller säkert för vi fick inga av 6 olika företag vi prova pga miljöregler

Gödseldräng
4 529 Inlägg
11 mars 2009
kör slut på så mycket däck jag kan
förra sommaren blev det runt 48 däck
går brett i varenda kurva ^^
24 däck med BMWn blev det iallafall

1 353 Inlägg
11 mars 2009
BMW'n går det nog inte åt så många däck åt, då 18" är så dyrt tongue

Mustangen gick åt 2 uppsättningar slicks förra säsongen, visserligen startade vi på halvdåliga ifrån början då, men iår ska det värmas däck ordentligt smile så får se, samtidigt väldigt dyrt med slicks när man inte har någon sponsor ^^

There's no replacement for displacement

C20LET
1 041 Inlägg
11 mars 2009
Mr_EmCom skrev:
Rawad skrev:
AutoCare skrev:

Du när du la upp bilden sj.

Kolla reglerna.

"Lånade" bilder är stöld och bryter mot upphovsrättslagen. Använd endast egna bilder på bilen.
http://www.garaget.org/start.php?action=rules_cars

så kolla innan du börjar snacka du

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Enda däck som tål burnas med är slicks ! Vanliga däck vulkas och blir stenhård ! Förstöra däck fattar jag mig inte på. Ok med slicks som är anpassade att tåla den enorma värmen !

Sök