Vad har jag hittat på idag då tro ? Hade tid på sjukhuset idag så jag hade lite tid innan och efter då jag skulle vara där klockan 3, var ledig hela dagen från skolan
Började med att plocka ur passagerar sätet, ska storstäda när Pontus kommer hem från Trysil..
Oneseater!
Noseater!
Ska klä om sätena, får göras när vi bestämt färgen på bil mm
Började ta loss lister o skit på sidorna så vi kan börja göra sidokjolar o breddningen
USH ROST!
Lackade slutrören idag också.. kommer nog fan bli fett med två stycken bak på denna lilla bilen!
Snackade klart med Hova.com sent igår kväll också, nu är även dom våra sponsorer!
Sponsorer i dagsläget;
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning Hova.com - Car styling and tuning Dekaltrim.nu
Diodslinga , instrumentbelysning och en kopplingsdosa till diodslingan jag fick idag och 2 st jag hade liggandes.. + Lite dekaler som ska på bilen när den lackats!
Det ska bara vara att dra! Sitter som ett stift in i mätarhuset! För mig gick det bra att bara dra till! Sen när du ska montera tillbaka den så sätter du dit den och sen får du kolla under huven där vajern går in i växellådan! Brukar hoppa hur där! Men bara trycka tillbaka den igen!