3766
Sök

Inför: Rättviksträffen den 4 juli 2009 Exklusivt Erbjudande från Volvos Centrallager!

239 Inlägg
28 juni 2009
MrH skrev:
Rättviksträffen blir en kanonstart på semestern!
Flitens lampa lyser i garaget. Jag jobbar för fullt med två uppdateringar. Om allt går väl blir det världspremiär i Rättvik! wink

Se där oj oj, tänk att du lägger en världspremiär i Rättvik istället för Las Vegas

8 250 Inlägg
28 juni 2009
Tanken är väl att kika förbi med rätt bil i år smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
28 juni 2009
Laserblue skrev:
MrH skrev:
Rättviksträffen blir en kanonstart på semestern!
Flitens lampa lyser i garaget. Jag jobbar för fullt med två uppdateringar. Om allt går väl blir det världspremiär i Rättvik! wink

Se där oj oj, tänk att du lägger en världspremiär i Rättvik istället för Las Vegas

Japp! Skiter i Vegas den här gången. wink

35 Inlägg
29 juni 2009
kikar upp jag oxå , men bilen får stå utanför, e juh inget att ställa ut iaf smile allt e juh standard

48 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
jaha gott folk nu börjar det närma sig!!! och det ser ut som vi får bad väder med!!!

ford köper man inte... dom säljer man!

735 Inlägg
29 juni 2009
xc skrev:
jaha gott folk nu börjar det närma sig!!! och det ser ut som vi får bad väder med!!!

Japp, väderprognosen börjar rätta till sig!
För några dagar sedan påstod norrmännen att det skulle bli regn. Nu har det succesivt ändrats mot allt trevligare prognoser.

http://www.yr.no/sted/Sverige/Dalarna/Rättvik/helg.html

Timme för timme att följa närmare helgen.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Dalarna/Rättvik/meteogram.png

1 335 Inlägg
30 juni 2009
Är kanske ingen ide att jag kommer med min volvo då jag har några rostfläkar på den, dom går nog att räkna på en hand. Men stod ju att man va välkommen bara man hade en fin volvo...

RättviksTräffen
454 Inlägg
30 juni 2009
OphanWitehall skrev:
Är kanske ingen ide att jag kommer med min volvo då jag har några rostfläkar på den, dom går nog att räkna på en hand. Men stod ju att man va välkommen bara man hade en fin volvo...

Det är klart att du är välkommen.

Mvh Mange
RättviksTräffen

1 335 Inlägg
30 juni 2009
Mange1972 skrev:
OphanWitehall skrev:

Det är klart att du är välkommen.

Mvh Mange
RättviksTräffen

Sket sig iaf... blir tvungen att jobba mad men kommer upp efter jobbet (slutar 13:00)

livsnjutarN
87 Inlägg
30 juni 2009
blev klar med bilen igår igen! hoppas det går till rättvik på lördag annars får jag skaffa någon som bogserar dit mig! galet pepp på detta!

DREAMTEAM
248 Inlägg
30 juni 2009
Jag är 100% säker på att jag komemr iaf smile ska bli kul. blir nog molnigt tyvärr men... jag längtar ändå tongue

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

RättviksTräffen
454 Inlägg
1 juli 2009
Nu är det bara 3 dagar kvar.

Hemsidan är uppdaterad med bl a bild på det specialdesignade priset i R - klassen. Gå in under fliken Prisbord.

Varmt välkomna önskar Rättviksgänget.

www.rattvikstraffen.se
Senast redigerat av Mange1972 (1 juli 2009)

10 sec före dig...
540 Inlägg
2 juli 2009
kommer bli bra det här. synd att man inte har en R så man kan ta hem det fina priset! big_smile

RättviksTräffen
454 Inlägg
735 Inlägg
2 juli 2009
Trevlig artikel Mange! Så trevligt som det var förra året är jag inte förvånad över att träffen växer så det knakar.
R-priset är helt klockrent! Snacka om att vara ett unikt pris. Ni kanske skulle byta ut pokalerna helt mot Dalahästar i framtiden. wink

46 Inlägg
2 juli 2009
Hej!

Är det några Volvos från Falun som ska åka till Rättvik, i så fall kan vi väl mötas upp på morgonen och åka gemensamt?

/ Joakim

huh?
10 427 Inlägg
2 juli 2009
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, bygger på om jag orkar polera/vaxa
bilen imorgon kväll eller på lördag morgon. Dagens I-landsproblem wink

157 Inlägg
2 juli 2009
MrH skrev:
Trevlig artikel Mange! Så trevligt som det var förra året är jag inte förvånad över att träffen växer så det knakar.
R-priset är helt klockrent! Snacka om att vara ett unikt pris. Ni kanske skulle byta ut pokalerna helt mot Dalahästar i framtiden. wink

Bra ide /Peter

7 Inlägg
2 juli 2009
steifan skrev:
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, bygger på om jag orkar polera/vaxa
bilen imorgon kväll eller på lördag morgon. Dagens I-landsproblem wink

Jag ska då polera bilen och vaxa den imorgon ! Så jag tycker gott att du också ska ta dig tid att göra det lol hehe

Självklart kommer jag också !

Sök