men en fördel me boxer e att de bir väldigt lite vibrationer men om den går på 3 (om de är en 4a) då jävlar vibrerar de
dom drar aningen mer än en vanlig 4 med samma cylindervolym
Håller inte riktigt med i resonemanget att en boxer 4:a skulle dra mer än en rak 4:a...tycker att min Subaru har varit väldigt snål....den skillnad det skulle kunna vara är nog från motor till motor överlag..alltså en viss differans......
men en fördel me boxer e att de bir väldigt lite vibrationer men om den går på 3 (om de är en 4a) då jävlar vibrerar de
dom drar aningen mer än en vanlig 4 med samma cylindervolym
Håller inte riktigt med i resonemanget att en boxer 4:a skulle dra mer än en rak 4:a...tycker att min Subaru har varit väldigt snål....den skillnad det skulle kunna vara är nog från motor till motor överlag..alltså en viss differans......
Mvh P
kanske e ja som gasar mer för de grymt sköna ljudet mellan 3-5000 rpm
men de verkar som min drar mer än ungefär lika stor rak 4, sen räknar ja inte med att min har mindre tank o att vi haft olika körsätt, hara bara tänk på vilken som behövde tanka först