3383
Sök

Drömjobb?

609 Inlägg
29 mars 2006
hmm. Drömjobb.. köra F1 vore nog förbannat kul.

Rohdin
29 mars 2006
Egen Företagare (Ägare/Försäljare) av Muskelbilar,ungefär som GBG Performance och Wasabil AB

lätt drömjobbet

137 Inlägg
29 mars 2006
Skulle nog vilja jobba som stuntman, verkar jävligt roligt. Läste nånting om att det är cirka 3-5 st i Sverige som ENDAST försörjer sig på de yrket, så det är ju stor konkurens. tongue
Men ska försöka gå i en stuntskola nån sommar när man har tid, så man får lite mer perspektiv på det hela och se om det verkar intressant. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Type R
368 Inlägg
29 mars 2006
statsminister så man kan styra upp de här j*vla landet tongue

Honda is the shit!

346 Inlägg
29 mars 2006
ja livnära sig på att köra cross sen har man mitt uppfyllt iaf..men det tar nog några år tills dess..men drömmarna finns ju iaf

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

12 086 Inlägg
29 mars 2006
Äga en bilskrot vore ju fränt, jag skulle laga bilar på löpande band:D

Hällst vill jag bli egen företagare..  försäljare lr Industriverksamhet!

1 436 Inlägg
29 mars 2006
Egenföretagare står också högt på listan, gärna inom bil, teknik eller importbranschen.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

911 Inlägg
29 mars 2006
Egen bilverkstad smile
går på fordons skola så efter skolan och ett par års arbete får man starta upp ett eget nånstans i sthlm smile

pic up the phone, wazzzaaa

69 Inlägg
29 mars 2006
snälla vad är det för skit drömar ni har! jag drömmer att bli formel 1 förrare, det är en dröm.

mazda 323 gtr

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 mars 2006
nånstans inom sandvik så man tjänar bra big_smile gärna att konstruera egna saker tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

50 Inlägg
29 mars 2006
Har redan det. Gör tester (skick och provkörning) på olika bilar på ett företag som säljer bilar, nya och gammla, från 245:or till Ferarri 550.

501 Inlägg
30 mars 2006
Mitt dröm jobb skulle vara att jag tjänade mycket pengar.. men att ändå inte behöva göra ett skit tongue Tänk att sitta hemma och ändå se pengarna rulla in på kontot smile

OBS: Ironi

1 414 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
Wee skrev:
Mitt dröm jobb skulle vara att jag tjänade mycket pengar.. men att ändå inte behöva göra ett skit tongue Tänk att sitta hemma och ändå se pengarna rulla in på kontot smile

Du får bli grym på aktier wink

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

132 Inlägg
28 mars 2007
Skådespelare vore nog rätt skoj...fast i Hollywood då. Annars precis som några tidigare har nämnt, att köra F1.
Fast en mer jordnära dröm är att bli sjökapten eller yrkesofficer och just nu utbildar jag mig till sjökapten och ska på tester till YOP nästa vecka. smile

55 Inlägg
28 mars 2007
mitt dröm jobb är polis och det lär jag la bli hatad för nu wink men men alla har vi drömar

Scania, javisst.
237 Inlägg
28 mars 2007
Stavve skrev:
Driva ett företag från grunden, som ledare i utvecklingsgrupp för nya produkter och tjänster som tjänar bra på sikt. Något som jag troligen kommer att göra. smile

Om du är lika bra som du låter kommer du gå långt !

Men jag, jag vill nog bli snusare, eller miljardär, eller nej, jag vill bli lastbilschaufför !
(stora grejjer är manligt) smile

Mvh John

5 bilar på 4 år:P
46 Inlägg
28 mars 2007
jobba med bilar iaf..typ  bygga ljud å göra inredning å sån skit:P

Säga vad man vill om Modoklacken, men trevlig är han>..<
http://www.youtube.com/watch?v=gHfisIOl … mp;search=
Viii väääntar^^

terazzi
28 mars 2007
Billackerare/starta egen firma..
Vad som behövs? mycket talang vilket jag hört jag har, så hoppas att detta kan bli av inom en snar framtid!

Maizer
28 mars 2007
Min dröm är att va rallyproffs eller stallmekaniker. Det vore inte illa

1 567 Inlägg
28 mars 2007
Båt eller bil testförare..Eller på SBP så jag jag kan släppa igenom er med trim m.m

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Sök