3520
Sök

Angående : GBrt´s Träffar 2009

Avstängd
1 557 Inlägg
19 april 2009
Tack alla för igår o ursäkta strulet med o byta plats hit o dit hmm

Nästa gång låser vi ut polisen smile (stoppar ner tillstånd i halsen på dom) Dom är jätte välkomna men då får dom ställa upp sina bilar som oss alla andra... Kanske hade vart kul om dom gjorde det o förklara o prata lite om va dom har för utrustning osv !!??

Kul att så många va med trots alla byten av plats..

Ses nästa gång..

Upp med bilder nu ni som kan smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
153 Inlägg
20 april 2009
MrKerm skrev:
Tack alla för igår o ursäkta strulet med o byta plats hit o dit hmm

Nästa gång låser vi ut polisen smile (stoppar ner tillstånd i halsen på dom) Dom är jätte välkomna men då får dom ställa upp sina bilar som oss alla andra... Kanske hade vart kul om dom gjorde det o förklara o prata lite om va dom har för utrustning osv !!??

Kul att så många va med trots alla byten av plats..

Ses nästa gång..

Upp med bilder nu ni som kan smile

Tyckte ni gjorde ett bra jobb, synd dock att så många blev skrajja när poliserna kom o stack. Sen att det blev ändring av plats m.m det e sånt man får räkna med..

Fortsätt så.. Bra jobbat..!!

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

874 Inlägg
20 april 2009
tjo alla glada, tack för senast var riktigt kul att så många kom smile Nu hoppas vi på bra anslutning resten av säsongen oxå, Jag har tagit mig friheten att ladda upp ett urval av bilder från träffen. Ursäkta den kassa bildkvalitén men jag har inte riktigt lärt mig kameran än tongue det kommer bli bättre allteftersom ^^

ha d gött nu vi ses nästa gång wink

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 april 2009
Få dit en polis som ställer ut sin bil och går igenom och berättar lite om motor, och visar upp utrustning och sånt hade vart grymt! big_smile

Tänk då en form av scen, mikrofon, sen ha en polis som kan någoting, så hade man om man velat kunna få gå upp på scenen och ställa en fråga till polisen och sen få den besvarad? wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Xtreme
281 Inlägg
20 april 2009
HyperSonica skrev:
Billsson skrev:
Åkte ifrån Borås vid 18 tiden, kom ner till Gbg & det var ganska lite bilar plus att polisen kom & sabbade allt som vanligt... Sen drog jag & några polare & käkade, sen försvann alla som vanligt. Drog sedan hem & var i Borås vid 22:30 tiden... Kan säga att det inte har blivit några förbättringar & lär nog inte bli mer folk till nästa träff om det fortsätter såhär....VET att vissa inte tål kritik & snack men vill bara säga detta så man kan jobba vidare & skapa bättre träffar i framtiden.. Lycka till!

Bill.. du VET att vi i GBrt inte kan kontrolera om polisen kommer o ställer till de...
Vadf som händer efter allt har INTE gGBrt med o göra.. så jag tycker det känns lite fel att höra sånt i denna tråden..
Anser inte att vi har gjort nått fel som hälst.. Men det är bra att du säger som du tycker iallafall..
Alla tummar upp smile

håller med HyperSonica o det var en del bilar som var där men åkte som sagt när länsman kom o det kan ja förstå för dom kke inte ville finnas på film pga visa saker osv! men en helt underbar träff var det iaf utan tvekan

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Xtreme
281 Inlägg
20 april 2009
har sett bilderna som Brillmongo o glansen har tagit mkt bra bilder. ser e fram emot nästa träff. Tusen tack till alla som kom på denna träff.

mvh

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

21 Inlägg
20 april 2009
vonlord skrev:
har sett bilderna som Brillmongo o glansen har tagit mkt bra bilder. ser e fram emot nästa träff. Tusen tack till alla som kom på denna träff.

mvh

Nästa träff ja, är det 2:a Maj  Knalleland, Borås ? roll

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 april 2009
emilll skrev:
vonlord skrev:

mvh

Nästa träff ja, är det 2:a Maj  Knalleland, Borås ? roll

Info om nästa träff kommer senare... det är inte satt nått datum...

Det enda som är sagt är att vi ska dra ner på dem.. Va lite vär mycke förra året.. smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

21 Inlägg
20 april 2009
HyperSonica skrev:
Info om nästa träff kommer senare... det är inte satt nått datum...
Det enda som är sagt är att vi ska dra ner på dem.. Va lite vär mycke förra året.. smile

okejokej, trodde ni skulle köra som förra året. 

får hålla ögonen öppna efter info om tid,plats och datum då tongue

274 Inlägg
20 april 2009
Ni som e oroliga ang polisen o annat dom kan ej göra ett gjota om bilen står på parkeringen , låst o annat. fick detta bekräftat av  en poliskonstapel idag.syns ej ägaren till och bilen står ok så va skall dom göra?? alla e såå nojiga när det gäller farbror blå så det e skratt retande.

631 Inlägg
20 april 2009
volvotomten skrev:
Ni som e oroliga ang polisen o annat dom kan ej göra ett gjota om bilen står på parkeringen , låst o annat. fick detta bekräftat av  en poliskonstapel idag.syns ej ägaren till och bilen står ok så va skall dom göra?? alla e såå nojiga när det gäller farbror blå så det e skratt retande.

Ok, visst, man kan stanna, och sen " vänta ut " polisen ...   Men hur skoj är det? En träff dör garanterat så fort polisen dyker upp, för det är ju inte så att dom " kollar läget " och sen åker..   

Med tanke på att man hela tiden får höra att polisen har så lite resurser osv, så har dom ovanligt mycket tid för att stå och jävlas med oss på träffar
Senast redigerat av Arradin (20 april 2009)

274 Inlägg
20 april 2009
En träff e oftast en stillastående sak, inte nåt man ränner runt med  överallt. så har ju iallafall de träffarna jag har varit på  de sista 6 åren varit.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 april 2009
Har tydligen blivigt en hel del missuppfattningar angående träffen som va i Lördags..
De folk inte hajjat riktigt som det värkar är att GBrt ENDAST hade med träffen på Julaparkeringen att göra,
Allt de som va efter va vi INTE delaktiga i på nått sätt mer än att vi var där...

Ville bara ha de klargjort smile

Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

Xtreme
281 Inlägg
21 april 2009
HyperSonica skrev:
Har tydligen blivigt en hel del missuppfattningar angående träffen som va i Lördags..
De folk inte hajjat riktigt som det värkar är att GBrt ENDAST hade med träffen på Julaparkeringen att göra,
Allt de som va efter va vi INTE delaktiga i på nått sätt mer än att vi var där...

Ville bara ha de klargjort smile

Mvh Martin

tack mkt bra sagt att det kommer ut för det har ju varit lite snack om det nu det sista.
får la ta ett möte snart med som vi pratade om i lördags osv

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Avstängd
1 557 Inlägg
21 april 2009
Prata vi inte om o försöka ha möte efter/under utställningen på lördag? Sorry min guldfisk e lite trög tongue

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
21 april 2009
MrKerm skrev:
Prata vi inte om o försöka ha möte efter/under utställningen på lördag? Sorry min guldfisk e lite trög tongue

Mjoo.. helt rätt.. Ska dra ut ett sms om de till rästen av packet snarast möjligt smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

631 Inlägg
21 april 2009
Akakapukko skrev:
Arradin skrev:
volvotomten skrev:

Ok, visst, man kan stanna, och sen " vänta ut " polisen ...   Men hur skoj är det? En träff dör garanterat så fort polisen dyker upp, för det är ju inte så att dom " kollar läget " och sen åker..   

Med tanke på att man hela tiden får höra att polisen har så lite resurser osv, så har dom ovanligt mycket tid för att stå och jävlas med oss på träffar

vad spelar de för roll om polisen e på plats då?
dom är ju där för att hålla koll på va de e för bilar som vistas i dom miljöerna, och som dom själva vet så blir de ju alltid något mer än bara en träff. fast alla vet att inte GBrt har något med de att göra.

och sen vad har de med att jävlas med oss? är det en träff är de väl meningen att man ska parkera sin bil lite snyggt, träffa folk snackar med nytt folk lära känna nytt folk, kolla in andras bilar och diverse byggen?

låt polisen komma med sina bilar och titta/filma/ta kort, de dom gör med de dom filmar e att lägger in de i sina datorer där säkert dom flesta bilar redan ligger för dom har varit på onsdagsträffarna och tagit bilder på bilarna samt reggnummer,

det är bara för att dom ska ha koll, asså va fan ser ni en polis köra på en väg väljer ni att ta en annan väg då eller ligger ni kvar på samma väg???

va trevliga mot polisen så är dom trevliga mot dig, behandla folk som du själv vill bli behandlas eller vad säger man???

Håller med dig..  Men uppernbarligen inte alla, eftersom så många stack.
Men jag undrar fortfarande hur dom kan stå i timtal och " titta på " ..

12 Inlägg
21 april 2009
Edil_ skrev:
Få dit en polis som ställer ut sin bil och går igenom och berättar lite om motor, och visar upp utrustning och sånt hade vart grymt! big_smile

Tänk då en form av scen, mikrofon, sen ha en polis som kan någoting, så hade man om man velat kunna få gå upp på scenen och ställa en fråga till polisen och sen få den besvarad? wink

Fråga bosse han ställer säkert upp big_smile

Xtreme
281 Inlägg
23 april 2009
HyperSonica skrev:
MrKerm skrev:

Mjoo.. helt rätt.. Ska dra ut ett sms om de till rästen av packet snarast möjligt smile

då väntar ja på att få något sms då utav dig hehe

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 587 Inlägg
26 april 2009
Ett tag sen jag skrev all tongue Hur gick träffen då smile ?

När ska den vara i Borås, så jag kan komma smile

Sök