3497
Sök

Garaget.org VS Gatbilar.se !?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 mars 2009
Bjork skrev:
MDrei skrev:
Lite off topic så är nivån på zatzy mkt högre än garaget är min åsikt. Riktigt mågna urspårade trådar på garaget och mkt folk med mindre koll.

Kan nog instämma lite lite där, men det är nog mest för att dom större motorbyggarna hänger där?
har iaf fått en uppfattning om det..

Men det är mkt roligare på detta forumet tongue

Men jag har fått uppfattningen om att det är mestadels brats på Z, sånna som pratar om farsans M3 osv. Visst, i projektdelen finns det erfarna byggare, men ser dom inte så ofta i övriga delar.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

OEM <3
6 957 Inlägg
22 mars 2009
Mäki skrev:
Bjork skrev:
MDrei skrev:
Lite off topic så är nivån på zatzy mkt högre än garaget är min åsikt. Riktigt mågna urspårade trådar på garaget och mkt folk med mindre koll.

Kan nog instämma lite lite där, men det är nog mest för att dom större motorbyggarna hänger där?

Men jag har fått uppfattningen om att det är mestadels brats på Z, sånna som pratar om farsans M3 osv. Visst, i projektdelen finns det erfarna byggare, men ser dom inte så ofta i övriga delar.

Det var projektdelen jag tänkte på smile Men det känns som om zazty domineras av 08:or? tongue

OEM <3

657 Inlägg
23 mars 2009
Tycker det är rätt mkt bönder på båda siterna wink

Bjork skrev:
Mäki skrev:
Bjork skrev:

Det var projektdelen jag tänkte på smile Men det känns som om zazty domineras av 08:or? tongue

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 mars 2009
FLindgren skrev:
Gatbilar.se är väll till för dom som bara vill slicka röv för bilsport?

Haha så rätt xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 mars 2009
Finns någonting annat än Garaget.org? big_smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
23 mars 2009
Inte för att Gatbilar.se är dåligt men Garaget är ett par klasser bättre smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Sök