till alla ni som kommenterar vill jag bara säga tack för att ni gillar detta projekt och håller tråden vid liv. utan er skulle denna tråd inte finnas. tack på traven!
Har nu fått ihop det mesta på motorn. bara servopump och remmarna kvar som skall monteras och sen är den redo för att lyftas i. wooho men det får vänta till helgen tror jag.
Har även varit och hämtat turbon idag WT3/T4 Hybrid turbo. va en ganska stor skillnad mot gamla mini snigeln Bör räcka ett tag iaf. På onsdag får jag det planade 940 grenröret av polaren så då kan jag montera på grenrör och turbo iaf
här kommer ett par bilder iaf:
ursäkta bildkvalitén men glömde som vanligt digital kameran
nu är det dags för att lägga upp ett par nya bilder igen. fick lite gjort idag iaf efter jobbet polaren kom och lämnade 940 grenröret så nu va det bara att byta pinnbultar i grenrör och toppen så monterade jag det ser riktigt fint ut med nya turbon tycker jag iaf. har även fått dit servopumpen och generatorn med remmarna så nu är det inte långt kvar tills jag kan lyfta i motorn. hoppas till helgen. även fått en lapp hem där det står att ett paketet finns att hämta ut på posten. undrar va det kan va? ledtråd: 255l/h