Tjena jag tänkte kolla om någon vet om det blir någon träff i timrå som det var förra året i maj nån gång. Vore kul att åka upp med caben igen . Var kanon väder sist
Jajemen det var det jag menade . blev rätt tidigt i år alltså.. hoppas det är lika varmt som i somras då
Ifolj var det en dag senare... Så ja vet inte om ja kan hålla me om att det blev såå tidigt:p
hehe okej.. hade för mig att de va typ en vecka senare.. men men alla kan ta fel
Ja, innan ja kollade så gissade ja på att de va i slutet av månaden. Tiden går fort & ja ha kasst minne... Så vida förvånad blev ja inte nä ja upptäckte att ja hade fel... haha
tyvärr så var det första gången för mmig samnt sista ....... och vad skall man säga om den så kllade crusingen är det inte till för Entusiastfordon? djupt besvikelse kan man bara säga.....
Nej precis. Släpper dom inte in stylade/vanliga bilar ska fan inte epor in heller. Men men, det vore kul med en crousing för stylade bilar.
man skulle ju starta en sån! men det som gör mig lite less är att dom sätter upp tavlor som det bara står crusing på! det står ju inge vad som gäller eller nåt....eller jag kanske har missa det då. riktigt dåligt. Det finns ju folk som kommar dit med för att titta på stylade bilar & sportbilar. En liten pojk & sin pappa tyckte ju att det var roligt då man kom med bilen på crusingen. Ska man behöva köpa en veteranare bara för att åka på cruisng??
säge vad ni vill om det! det är säkert inte bara jag som tycker så
Nej precis. Släpper dom inte in stylade/vanliga bilar ska fan inte epor in heller. Men men, det vore kul med en crousing för stylade bilar.
man skulle ju starta en sån! men det som gör mig lite less är att dom sätter upp tavlor som det bara står crusing på! det står ju inge vad som gäller eller nåt....eller jag kanske har missa det då. riktigt dåligt. Det finns ju folk som kommar dit med för att titta på stylade bilar & sportbilar. En liten pojk & sin pappa tyckte ju att det var roligt då man kom med bilen på crusingen. Ska man behöva köpa en veteranare bara för att åka på cruisng??
säge vad ni vill om det! det är säkert inte bara jag som tycker så
Precis! Såg inte heller nånstans att man inte fick ta in sportbilar. Vi hade planerat att åka in med polarens merca, men hörde av en slump på radion att vilken bil som helst inte får köra.. Så vi riggade upp lite ljud i Saab 99an sen for vi