3779
Sök

Är detta något att ha: Raveland XCA slutsteg 1200?

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Kikade runt lite på slutsteg, och hittade denna. Är den bra tro?

Tänkte driva mina 2 GAS 12or, 500W /st.
http://www.conrad.se/swe/tp.php?recordID=379643

Mvh
Alex
Senast redigerat av aturai88 (24 mars 2009)

stahre
24 mars 2009
Köp nåt annat för en liten större slant, så slipper du bli besviken och kanske inte behöver uppgradera till nåt annat om du vill byta basarna...

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Ska byta mina gamla stereon mot steget.

7 275 Inlägg
24 mars 2009
Det kommer nog att låta, men inte mycket mer än så.
Man får vad man betalar för, ett spritt nytt steg för 800kr är skräp.

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Duger det då tongue?

284 Inlägg
24 mars 2009
jo det funkar nog bra om man inte har några större krav

7 275 Inlägg
24 mars 2009
Duger, det beror väl på vad man anser duger.
Jag hade aldrig någonsin satt den i min bil kan jag ju säga.
Sen givetvis som alla andra skitsteg är den överspeccad som fan.

Men du kanske blir nöjd, det kan inte jag svara på.
Prova den först och bestäm dig sen.

stahre
24 mars 2009
aturai88 skrev:

Mvh
Alex

Du ska alltså byta mot din gamla hu? Var lite svårt att förstå det när du "kikade runt lite på slutsteg"tongue

ljudfantast
1 372 Inlägg
24 mars 2009
köp hellre ett gp4 för 1099 pix 50 % rabatt på mds istället för den där skiten.

660 Inlägg
24 mars 2009
michieff skrev:

Lite dumt att säga åt han att inte köpa ett "skitsteg" och sen rekommendera ett annat skitsteg tongue

sorry för Off topic, iaf ska du driva 2 gas tolvor tycker jag du ska satsa på något lite kraftigare steg, Dock får du inte mycket för 800 kr. Är nog iaf bättre att driva basarna på det steget än att driva dom med huvudenheten men om dom klarar att driva dom bra kan jag inte tro wink

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Amatör
320 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Haha, nej nej. Driver basarna med ett GAS Alpha 4100 just nu, men vilket steg är bättre? Raveland Eller GAS?

660 Inlägg
24 mars 2009
aturai88 skrev:
Haha, nej nej. Driver basarna med ett GAS Alpha 4100 just nu, men vilket steg är bättre? Raveland Eller GAS?

GAS skulle jag tro, dock har jag inte provat raveland..

//Soderqvist

247 Inlägg
24 mars 2009
aturai88 skrev:

bättre att ha de steg du har tror jag bättre en både mds och de andra hehe mds är inte många som håller högt längre värkar det som men men:D

:):) 740:):)

660 Inlägg
24 mars 2009
740Glt16valve skrev:
bättre att ha de steg du har tror jag bättre en både mds och de andra hehe mds är inte många som håller högt längre värkar det som men men:D

Haha har någon förutom volvoraggare/eparaggare hållt MDS högt förr i tiden menar du? ;P

ljudfantast
1 372 Inlägg
24 mars 2009
Soderqvist skrev:
michieff skrev:

Lite dumt att säga åt han att inte köpa ett "skitsteg" och sen rekommendera ett annat skitsteg tongue

sorry för Off topic, iaf ska du driva 2 gas tolvor tycker jag du ska satsa på något lite kraftigare steg, Dock får du inte mycket för 800 kr. Är nog iaf bättre att driva basarna på det steget än att driva dom med huvudenheten men om dom klarar att driva dom bra kan jag inte tro wink

//Soderqvist

gp4at är inget skitsteg. För de ändamålet som TS ska ha steget till duger det alldeles utmärkt! Sedan är jag övertygad om att Gp4at är bättre än det han länkade. Det är skit enbart för att det är MDS eller har du själv provat det? för det har jag

42 Inlägg
24 mars 2009
aturai88 skrev:

Mvh
Alex

En lite komisk detalj är att det där steget är "bättre" på pappret än ett DLS CA41.
Som kostar ~2500pix

big no no

2 914 Inlägg
24 mars 2009
Mordecaien skrev:
aturai88 skrev:

Mvh
Alex

En lite komisk detalj är att det där steget är "bättre" på pappret än ett DLS CA41.
Som kostar ~2500pix

big no no

bättre på papper ja wink det är en jävla skillnad på bättre på papper och irl tongue

42 Inlägg
25 mars 2009
kalle_kalle skrev:
bättre på papper ja wink det är en jävla skillnad på bättre på papper och irl tongue

Budskapet kanske var lite otydligt, men det var ungefär det jag försökte få fram. smile

247 Inlägg
25 mars 2009
Soderqvist skrev:
740Glt16valve skrev:

Haha har någon förutom volvoraggare/eparaggare hållt MDS högt förr i tiden menar du? ;P

hehe nee tror inte de men ja har volvo och jag säger inget positivt om mds hehe:D

:):) 740:):)

660 Inlägg
25 mars 2009
michieff skrev:
gp4at är inget skitsteg. För de ändamålet som TS ska ha steget till duger det alldeles utmärkt! Sedan är jag övertygad om att Gp4at är bättre än det han länkade. Det är skit enbart för att det är MDS eller har du själv provat det? för det har jag

Jag har provat nästan alla stegen i både C GP och D seriena, och min slutsats är att visst låter det men det var lååångt ifrån värt pengarna,

Jag har sett med egna ögon att till och med Biltemas ljudsaker presterar bättre och är på samma gång billigare än MDS, finns väll några tester på detta också på internet va?

MDS = Mycket dyrt skit!

740Glt16valve skrev:
hehe nee tror inte de men ja har volvo och jag säger inget positivt om mds hehe:D

Hehe ne då är du en sån där erfaren volvoförare då med andra ord tongue

//Soderqvist

Sök