och en lite helhets bild av hur hon ser ut idag. dörrar nästan ihop monterade. börjar äntligen likna en bil:) var och hämtade ett par jp mk18 18"are jämt nyss tänkte prov montera i morgon och se om de är något att ha. men de tror jag nog, rätt fina fälgar. synd bara att de inte är den breda versionen av dom. kommer även lite fler bilder på de stereo bygget i morgon. hade så länge. och kör försiktigt.
testar jp fälgarna. ble riktigt bra. 2 av fälgarna är vita och 2 är silvriga. vet inte vilka av dom jag ska lacka. Tycker de gjorde sig bra med vita:) ursäktar den dammiga linsen på kameran.
fina fälgar:)
nya utblåset. fick ingen bild när stöt fångaren satt på men blir fett och diskret. svetsarna blev ej så bra. blev en del lapping och laging.
lite närmare bild på utblåset. ska slipa ner svetsarna.
Då hade jag inga mer bilder för idag. Har bokat besiktning, blev på tisdag nästa vecka. blir te o ligge i Hade gött. snö i morgon.
Tjenare. Väntar nu på att basen ska torka så jag kan lägga på klarlack på de sissta grejerna. Gött i alla fall att men ser början på sluten. kommer fler bilder innom en snar framtid. Hade gött.
Ser riktigt bra ut! De där ju mina gammla fälgar Köpt av grindvall lr?
Tack jodå de e di. Bara lånar så länge. Du är vell o grejar i samma byggnad som mig du. tycker jag kände igen de röd svarta plåtisarna utanför jobbe på en 245a:)
Ser riktigt bra ut! De där ju mina gammla fälgar Köpt av grindvall lr?
Tack jodå de e di. Bara lånar så länge. Du är vell o grejar i samma byggnad som mig du. tycker jag kände igen de röd svarta plåtisarna utanför jobbe på en 245a:)
Jaha du jobbar där alltså Jo ja har mitt garage där
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
När jag ändå är igång. jag har en 531 topp liggnas. nyrenoverad. portad. urfrästa förbrännings rum. A-kam, ställbart kamdrev. Säg till om ni vill köpa.
Har som ni ser även ett lättat sväng hjul. Ett ryrenoverat et block med tillbehör och en hemmabyggd bak lucka som är lite frän. Säg till allt är till salu. Skicka ett pm så får ni pris.