ska se om vi kan bli 2-3 bilar från värmland som kommer ner! måste lufta av passaten lite hoppas de finns tvätthall i närheten, bilen kan hinna bli skitig efter den korta biten ner!!
ska se om vi kan bli 2-3 bilar från värmland som kommer ner! måste lufta av passaten lite hoppas de finns tvätthall i närheten, bilen kan hinna bli skitig efter den korta biten ner!!
Det är lugnt ta med deej ett gäng.. Ska se till att ni kan tvätta när ni kommer ner..
Om det regnar bli rdet ju roligare.. Lite mer slirigt Jag fattar vad du menar..
Hehe, hade varit spännande att se jonas köra streetrace med supran i regn, 201m hjulspinn på 4:ans växel Jonas, du för köra även om det regna, jag vill se 201m hjulspinn på 4:an Hehe
Men jag håller ändå tummarna för solsken och klar himmel.
Om det regnar bli rdet ju roligare.. Lite mer slirigt Jag fattar vad du menar..
Hehe, hade varit spännande att se jonas köra streetrace med supran i regn, 201m hjulspinn på 4:ans växel Jonas, du för köra även om det regna, jag vill se 201m hjulspinn på 4:an Hehe
Men jag håller ändå tummarna för solsken och klar himmel.
/Påsen
Splsken o bar himmel e nog bäst men lite regn kommer inte stoppa mig iaf..
Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.
vi värmläninger kommer ner sent på freda kväll nångång! ska lägga upp en tråd nu och se om vi kan bli en liten karaven ner och kolla läget nere i södra sverige!!!
vi värmläninger kommer ner sent på freda kväll nångång! ska lägga upp en tråd nu och se om vi kan bli en liten karaven ner och kolla läget nere i södra sverige!!!
Ni är så välkomna så.. Får se sen i sommar om det kan vara en liten karavan från södra sverige upp till Norrland (Värmland)