Tänkte att vi kör ett JDM meet på bottenvåningen av Nacka forum i al á JDM Theory style.
http://www.youtube.com/watch?v=14j_ZZMgDG4 Det är ett väldigt fint garage med många platser.
Samling klockan 18:00 - 20:00, sen får det bära av vart det passar.
Forum Nacka är beläget ca 5 km sydost om Stockholm.
Åk Värmdöleden - väg 222, avfart mot Nacka C.
Parkering: infart till P-hus sker via Skvaltansväg
--------------------- Mer Info! 21 Maj 09 (Edit) -----------------------
JDM Garage närmar sig alla!
Nu inför träffen så uppmanar jag alla, ingen buskörning i garaget eller onödigt varvande. Ta det lugnt och kör smart. När ni kommer till Nacka Forum så kommer vi ha träffen på våning 1. Ni ska alltså köra ner en våning från gatuhöjd. Det är två timmar gratis parkering (de kanske har ändrat till 3?) Så ta med er något mynt, vi kommer börja fylla parkeringen från höger. Kommer det många så är det bara att fylla på vidare åt vänster. Club JDM Of Sweden har bara 3 crew medlemmar i Sthlm, (jag, Zyclone, Sir Falk) så vi kommer inte hinna styra allt så det blir perfekt. Därför hoppas jag att alla tar lite ansvar där inne, tar en plats och kollar runt och har det trevligt. Vill ni ha tag på oss så finns vi i Crew tröjor.
Ni som inte har en JDM bil men vill komma och kolla. Snälla parkera en bit från oss andra. Med icke JDM syftar jag på bilar som inte är från japan. Alla tolkar en JDM bil olika, men känner du själv att du har en JDM bil så får du stå parkerad med oss. Om du har svårt att bestämma dig så skriv i tråden så kan säkert någon svara på om det är JDM.