Hejsan. Idag efter att jag tvättat bilen började denna varningslampan Lysa. http://img17.imageshack.us/my.php?image=dsc01167o.jpg Jag är inte så kunnig på bilar så jag undrar helt enkelt vad den innebär. Stod en liten luddig förklaring i instruktionsboken bara.
Behöver inte alls ha med det att göra utan precis som Christian S skrev så betyder det att det finns en fel i motorns elektroniska styrsystem och då behöver man läsa ut felkoderna för att få veta vad det är.
Behöver inte alls ha med det att göra utan precis som Christian S skrev så betyder det att det finns en fel i motorns elektroniska styrsystem och då behöver man läsa ut felkoderna för att få veta vad det är.
i många fall är det ju det som e problemet
har även haft i min personbil samt lastbilen och det har berott på avgasvärden
i många fall är det ju det som e problemet
har även haft i min personbil samt lastbilen och det har berott på avgasvärden
inte alltid avgasvärderna som behöver vara felet.. den lampan började lysa på min s80 t6:a när en ventil gick. så kolla fel koder och hoppas att det löser sig