2287
Sök

Eftersnack: träff på media market kl 23:00 (malmö) 28mars (6anmälda)

905 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
Det blev en bra invigning till sommaren och en bra förfest till cruisen nästa lördag (4april) filmer kommer om 30min-2h smile

Åklagare
47 Inlägg
29 mars 2009
Hmm undrar om ni fick med det tunga racet mellan Haagis S40 och den gula S3:an? smile

Snart i en backspegel nära dig....;)

Åklagare
47 Inlägg
29 mars 2009
Kiki, har du stulit Fiestan förresten? Det var väldigt nära att taxin blev en halv meter kortare! wink

905 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
PerraN1 skrev:
Hmm undrar om ni fick med det tunga racet mellan Haagis S40 och den gula S3:an? smile

haha. . . han i den röda hondan har den filmen. . . kommer snart. . han har mellan oss två också omgång 1 och 2 smile

119 Inlägg
29 mars 2009
PerraN1 skrev:
Kiki, har du stulit Fiestan förresten? Det var väldigt nära att taxin blev en halv meter kortare! wink

haha..... du tyckte om att retas igår på väg hem... tongue men du kom inte ikapp.... hehe tongue
Senast redigerat av Kiki (29 mars 2009)

True love never ends!

905 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
Kiki skrev:
PerraN1 skrev:

haha..... du tyckte om att retas igår på väg hem... tongue men du kom inte ikapp.... hehe tongue

haha. . är ni alltid så tunga på foten. . . . zoooooooooooooom sa det. . .

119 Inlägg
29 mars 2009
haagi skrev:
Kiki skrev:
PerraN1 skrev:

haha. . är ni alltid så tunga på foten. . . . zoooooooooooooom sa det. . .

tunga mad  haha wink ja du det är upp tillbevis den 4 jag utmanar er båda!!!!!!!!!!! vågar ni???? cool

True love never ends!

Åklagare
47 Inlägg
29 mars 2009
Klart jag vågar. Men igår ville jag inte hetsa dig mer än du redan var, då hade det nog hänt olyckor. Visade ju var skåpet skulle stå ute på sallerupsvägen! smile

905 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
PerraN1 skrev:
Klart jag vågar. Men igår ville jag inte hetsa dig mer än du redan var, då hade det nog hänt olyckor. Visade ju var skåpet skulle stå ute på sallerupsvägen! smile

hehe. . . men jag undrar om det hade varit lika dant mot 406 3,0v6 ???

Åklagare
47 Inlägg
29 mars 2009
Vi får väl se, tar gärna ett litet prestandaprov nån dag på motorvägen mot den med....wink

905 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
Bullet--- skrev:
Ja, det blev väl rätt lyckat igår om jag får säga det själv, lite trafik o fina rakor.
Ska ta o försöka snickra ihop en snygg film oxå av det igår.

jätte gärna smile smile

119 Inlägg
29 mars 2009
PerraN1 skrev:

ha...ha.... killar, ni är av samma sort allihop, när en tjej har en låångsam bil, ja då passar det och retas men när vi väl kör en lite snabbare bil då sitter ni och fiser på vägarna..... fegisar!!!!! tongue
vänta bara på lördag är jag och den gula på hugget!!!!!!! så se upp

True love never ends!

480 Inlägg
30 mars 2009
Kiki skrev:
PerraN1 skrev:

ha...ha.... killar, ni är av samma sort allihop, när en tjej har en låångsam bil, ja då passar det och retas men när vi väl kör en lite snabbare bil då sitter ni och fiser på vägarna..... fegisar!!!!! tongue

hoppas min också¨är på g då så ska vi se wink

119 Inlägg
30 mars 2009
eksten skrev:
Kiki skrev:
PerraN1 skrev:

haha.... hoppas jag med, men är rädd för att jag får rejält med spö av dig!!!!! tongue men jag prövar gärna... jag fegar aldrig ut!!!!!!! cool

True love never ends!

480 Inlägg
30 mars 2009
Kiki skrev:
eksten skrev:
Kiki skrev:

haha.... hoppas jag med, men är rädd för att jag får rejält med spö av dig!!!!! tongue men jag prövar gärna... jag fegar aldrig ut!!!!!!! cool

haha vem vet? wink pröva får vi iaf göra smile min koppling är ju kass så du har lite handikap med att jag inte kan använa launchcontrollen wink

Åklagare
47 Inlägg
31 mars 2009
Handikapp hmm? wink 4krafs är väl handikapp redan utan launchcontrol? smile

119 Inlägg
31 mars 2009
eksten skrev:
Kiki skrev:
eksten skrev:

haha vem vet? wink pröva får vi iaf göra smile min koppling är ju kass så du har lite handikap med att jag inte kan använa launchcontrollen wink

det får vi verkligen gör... nu är nackdelen att min är automt så förlorar jag kan jag alltid skylla på det att den är seg i starten!!!! haha tongue

True love never ends!

119 Inlägg
31 mars 2009
PerraN1 skrev:

haha.... vi får ju se!!! jag har något att skylla på iallafall!! haha lol

True love never ends!

480 Inlägg
31 mars 2009
PerraN1 skrev:

nu är ni lte gnälliga smile har man en utrustning så ska den användas big_smile