2296
Sök

Eftersnack: träff på media market kl 23:00 (malmö) 28mars (6anmälda)

480 Inlägg
31 mars 2009
Kiki skrev:
eksten skrev:
Kiki skrev:

haha.... hoppas jag med, men är rädd för att jag får rejält med spö av dig!!!!! tongue men jag prövar gärna... jag fegar aldrig ut!!!!!!! cool

haha vem vet? wink pröva får vi iaf göra smile min koppling är ju kass så du har lite handikap med att jag inte kan använa launchcontrollen wink

det får vi verkligen gör... nu är nackdelen att min är automt så förlorar jag kan jag alltid skylla på det att den är seg i starten!!!! haha tongue

haha alltid bra att ha en ursäkt om man förlorar smile min fr vel vara att jag inte kan använda launchen då wink

905 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
eksten skrev:
Kiki skrev:
eksten skrev:

haha vem vet? wink pröva får vi iaf göra smile min koppling är ju kass så du har lite handikap med att jag inte kan använa launchcontrollen wink

det får vi verkligen gör... nu är nackdelen att min är automt så förlorar jag kan jag alltid skylla på det att den är seg i starten!!!! haha tongue

haha alltid bra att ha en ursäkt om man förlorar smile min fr vel vara att jag inte kan använda launchen då wink

automat är alltid långsam i starten!!!!!!!!!!

480 Inlägg
31 mars 2009
haagi skrev:
eksten skrev:
Kiki skrev:

automat är alltid långsam i starten!!!!!!!!!!

nu ska ni inte komma med en massa dåliga ursäkter big_smile

SkenLaddRacing
130 Inlägg
31 mars 2009
Är dom:O Bara ge fullgas ju utan behöva oroa  sig för massa hjulspinn pga för mycket gas och släppa koppling för snabbt;) Stämmer in på dom flesta dock så snackar ni inte om 1000 hk v8.or kanske:P då lär de spinna nått sjukt ändå med automat;)

SkenLaddRacing

905 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Mange_volvo skrev:
Är dom:O Bara ge fullgas ju utan behöva oroa  sig för massa hjulspinn pga för mycket gas och släppa koppling för snabbt;) Stämmer in på dom flesta dock så snackar ni inte om 1000 hk v8.or kanske:P då lär de spinna nått sjukt ändå med automat;)

haha sant. . men visa automatare brukar vara sega att komma igång. . .

Sök