3173
Sök

Katamso's Projekt (2002-2007)

Superstar
511 Inlägg
11 januari 2007
Trådstartare
Håller på att leta delar till bilen nu. Någon som har lite tips och idéer på vad jag kan få på den för att sticka ut?

Kommer även vara öppen för att låta andra vara med och bygga bilen. så är du intresserad och finns i närheten hör av dej. Jag kommer att starta planeringen och insamlingen av delar rätt så snart.

mvh

dARKiE
5 031 Inlägg
11 januari 2007
Katamso skrev:
Håller på att leta delar till bilen nu. Någon som har lite tips och idéer på vad jag kan få på den för att sticka ut?

Kommer även vara öppen för att låta andra vara med och bygga bilen. så är du intresserad och finns i närheten hör av dej. Jag kommer att starta planeringen och insamlingen av delar rätt så snart.

mvh

Oh! det skulle varit så kul! tyvärr bor man långt åt helvete..  men lycka till med bygget, kommer bli kanon som vanligt!

/skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Superstar
511 Inlägg
11 januari 2007
Trådstartare
Darkie skrev:
Oh! det skulle varit så kul! tyvärr bor man långt åt helvete..  men lycka till med bygget, kommer bli kanon som vanligt!

/skog

Jassså vart bor du då?
Blir ju lite svårt att ha ett team som inte kan finnas på plats jämt.

//Ola

Ps. diggar din signatur feting mycke big_smile ds

dARKiE
5 031 Inlägg
11 januari 2007
Katamso skrev:
Darkie skrev:

/skog

Jassså vart bor du då?
Blir ju lite svårt att ha ett team som inte kan finnas på plats jämt.

//Ola

Ps. diggar din signatur feting mycke big_smile ds

bor i hässleholm, skåne så blir svårt smile
haah den är snajsig wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Superstar
511 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
Jess... men andra som finns lite mer lokalt o som e intresserade av att vara med på bygget hör gärna av er!

mvh
Ola

46 Inlägg
12 januari 2007
Katamso skrev:

mvh

Hmm något som kan få den att sticka ut ? finns ju massor med saker att göra, men då ska man bara komma på saker som passar in med och de är ju inte alltid de lättaste då man helst vill se hur de ser ut på osv tongue

Men en saab med widebody skärmbreddare kanske ? tongue
Lite kapning i framskärmarna och göra nå luftintag (eller om de blir så luften går ut kanske tongue )

//Larran

Superstar
511 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
Hade ju tänkt ha paus så det blir nog inte så stora ingrepp att jag kapar o plåten faktikst smile Inte  såååå mkt iaf big_smile

//Ola

46 Inlägg
13 januari 2007
Haha okej tongue men jag tror de slutar med att du inte kommar hålla fingrarna i styr då du börjar montera front osv wink

Superstar
511 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
Ja snart är det dags att börja montera lite big_smile Men jag ska nog klara mej utan att kapa för mkt i plåten. har lite lite lite.... funderingar dock tongue

//Ola

45 Inlägg
14 januari 2007
där ser man du fick det svårt att hålla dig iaf hehe det blir nog fan bra detta dära!

man har ju det klassiska som att lägga igen handtag och sådanna grejjer men som ändå ger ett fint lyft, cupspaglar sitter skit fint på den där karossen take my word! hehe
vi kan ju höras när det börjar bli dekal dags så kan vi nog fan komma på nå coolt!!  lycka till jag vet att du kommer lyckas igen!!
Senast redigerat av galenone (14 januari 2007)

2 Inlägg
15 januari 2007
Tjena!

Är lite nyfiken på hur du löste dedära med blinkersarna på preluden? Har du positionsljusen och blinkersljusen i samma lyckta?

//MVH Stefan
Senast redigerat av Skede (15 januari 2007)

"Plarhuttar"
1 Inlägg
15 januari 2007
Skede skrev:
Tjena!

Är lite nyfiken på hur du löste dedära med blinkersarna på preluden? Har du positionsljusen och blinkersljusen i samma lyckta?

//MVH Stefan

Vem har sagt något om några positionslysen wink

Mvh

- Joachim Samuelsson -
Va heter du min lille vän? Puttefnask, putte efter pappa!

2 Inlägg
15 januari 2007
JoA skrev:
Skede skrev:
Tjena!

//MVH Stefan

Vem har sagt något om några positionslysen wink

Mvh

Hehe tongue Men vad säger besiktningsnissarna om man kopplar om till blinkers där istället?

Superstar
511 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
Hej Jocke har rätt... jag skippade P-ljuset. Man får väl trockla in det nån annanstans... dom bryr sej inte om vart det sitter om det inte ska va petnoga men då åker nog nya ägaren på en del annat före big_smile

//Ola

Galen
108 Inlägg
25 januari 2007
allt kommer bli så fint så fint smile

Superstar
511 Inlägg
27 januari 2007
Trådstartare
Vi får hoppas det. Har skaffat mej ett litet chip nu. smile Min trogna sponsor TBM Performance ska meka ihop ett nytt avgassystem oxå bara innan vi monterar in det. En GFB-dump är på väg in också. smile

Skulle haft en 9-3 grill vid det här laget oxå men blev blåst på den affären sad
Tur att man hade andra ärenden till gbg annars 60 mil för ingenting.

Mvh
Ola
Senast redigerat av Katamso (27 januari 2007)

terazzi
27 januari 2007
hahaah visste du inte skulle klara det wink
men ingen räknar med du kör orginal ju..

låter bra jue smile att du beställer mer.. hehe

2 117 Inlägg
27 januari 2007
Toppen att du kör vidare. Du är ju riktigt bra på detta så varför lägga ner? Ett vinnande koncept!
Ser fram emot att glutta på kärran när den är färdig.

Galen
108 Inlägg
27 januari 2007
smile , men vi hade ju iaf kul när vi lira 360 wink hör av dig när du kommer hem så får vi hitta på nått, PZ

78 Inlägg
15 februari 2007
Jaså din lille filur.. Du e tebax i träsket big_smile Hoppas det blir bra denna oxå då smile Du får kolla in mitt åk lite då o då.. tips uppskattas ju alltid smile Nästa på inköpslistan e fälgar big_smile Ha de bäst

//Mike

Sök