Helrenovering med motoruppgradering och luftfjädringsbygge på min Volvo 144 -67, målas i en ljus lamborghini grön med ljusgul pearl, och moddas för att kunna stå på 18" ekerfälgar. Cleant stuk och mycket krom är tanken,... Visa mer
Läst hela tråden på en gång nu och kan bara säga Grymt! Ännu fräckare, som du säkert har hört 761 gånger är att fräckt att en tjej gör iordning en grym bil. Och inte en nissan micra med kjolpaket med rosa rattmuff o klädselöverdrag. Lycka till!
jo den kommentaren är jag så less på så jag spyr faktiskt, trött att folk inte kan se en som vilken människa som helst, tjej eller kille ;P men tack iaf
Jo, jag är också less på att det skall göras skillnad där, vad fasen spelar det för roll, jag skruvar med händerna jag och det är ju inte i dem som de stora skillnaderna mellan könen finns, liksom.
Färgen påminner lite om den gröna som fanns på Ascona A så den känns ju nästan lite tidsenlig även om den nog hade varit för vågad för Volvo. Men det blir nog fint, riktigt trevligt att se att en knallgrön gammal Volvo inte behöver se ut som en rollad A-traktor.
Där har ni alla nyfikna lite bilder, orkar knappt skriva nånting för så jäääkla trött är jag nu, men fick ju så klart lov att dra på fälgarna och kolla lite som den står nu fick jag lov att lägga tre tjocka klossar under framvagnsbalken och palla upp bakvagnen för att inte ställa henne på trösklarna, det är lagomt lågt det!! Skadad man är! Enjoy iallafall
Jo, jag är också less på att det skall göras skillnad där, vad fasen spelar det för roll, jag skruvar med händerna jag och det är ju inte i dem som de stora skillnaderna mellan könen finns, liksom.
Färgen påminner lite om den gröna som fanns på Ascona A så den känns ju nästan lite tidsenlig även om den nog hade varit för vågad för Volvo. Men det blir nog fint, riktigt trevligt att se att en knallgrön gammal Volvo inte behöver se ut som en rollad A-traktor.
ja vafan, det är bara drygt! hade hellre sett att folk var imponerade av bilen, kreativiteten och orken än att det är just en tjej som gör någonting
ah det har du helt rätt i, volvo var väl inte allt för vågade på den tiden nej visst är det så, det är nog mycket helheten som gör det, det hade nog varit lätt att få den riktigt ful också, men det ska jag försöka undvika