1. Varför läcker kylvattnet inte undersökt ordentlgit.. men ser torrt ut på de flesta ställen... 2. Varför är det typ några motoroljedroppar på blocket? 3. Vad händer om kåpan över kamremmen inte är hel? 4. När ska man bya kamrem gått över 12000 mil nu 5. Varför stannar fläkten och diverse andra remmar vid fulla rattutslag?
1. Varför läcker kylvattnet inte undersökt ordentlgit.. men ser torrt ut på de flesta ställen... 2. Varför är det typ några motoroljedroppar på blocket? 3. Vad händer om kåpan över kamremmen inte är hel? 4. När ska man bya kamrem gått över 12000 mil nu 5. Varför stannar fläkten och diverse andra remmar vid fulla rattutslag?
1. För att det finns ett hål någonstans 2. Det har med ytspänning och kapilärverkan och sådana konstiga saker att göra.. 3. Det ser fult ut och dina händer kan ligga risigt till 4. Aldrig på en bil med kamkedja 5. Det har troligtvis med bilen att göra...
(Det är ganska svårt att svara på dina frågor när du inte ger någon som helst info..)
så bra.? 1. då byter jag alla slanger och skaffar nytt expansionkärl 2. så? 3. då byter jag kåpan? 4. hur många har kedja? jag byter.. 5. då får jag lämna in den
740 ? vad gör skillnaden alla motor är väl uppbyggda och ser likadana ut förutom cylinderantal och position av saker.. förutom runt 2000-talet då alla är en plastlåda?