4437
Sök

Volvo 745 planer?

Byggare bob
173 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/106888/611469_jhubyg.jpg

Ser det här ut som något (allt som behövs och kommer duga?)   har 2 8" basar som skall anvädas redan...

2 914 Inlägg
4 april 2009
gonate skrev:
Ser det här ut som något (allt som behövs och kommer duga?)   har 2 8" basar som skall anvädas redan...

det beror på dina krav, är det bara slit och släng så kommer det duga gott är det så du har lite större krav vet jag inte jag har inte prövat men nog kommer det spela på iallafall.
8" på 125 watt rms, jag vet inte jag har inte spelat 8" så jag vet hur mkt det ger,men nog kommer det spela på hyffsat med rätt låda big_smile
det är bara vad du tycker låter bra. det är bara du som kommer kunna säga att "detta lät bra," det är ÖRONEN som bestämmer om vad som låter bra absolut inte spec. på saker och ting.

Byggare bob
173 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
ska sätta dom i prylfacken på sidan i bagaget... inga DIREKTA krav... bara det inte brusar och skrapar vid höga volymer (egentligen)... så men det är inget mer man behöver för att ha ett komplett system då eller?

Byggare bob
173 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
ser i efterhand att det är 2 st dimension el 5 cx.... är det itne i PAR man köper högtalare?

21 761 Inlägg
4 april 2009
Det brukar vara i par, om det inte står något annat i produktbeskrivningen. smile

Står det något tillägg där?

Angående basarna, har du redan ett slutsteg med tillhörande kablage till dem?
Senast redigerat av Drönirettab (4 april 2009)

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
4 april 2009
gonate skrev:
ser i efterhand att det är 2 st dimension el 5 cx.... är det itne i PAR man köper högtalare?

Skulle tro att du har klickat en ggn för mkt på beställningsknappen wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Volvoskadad
6 017 Inlägg
Lökare
128 Inlägg
4 april 2009
Ja, adaptrarna är betydligt billigare på Biltema, och det är samma adaptrar där som på andra ställen.

Byggare bob
173 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
är 10% rabatt på sidan under påsk.. och förhoppningsvis ändå tills man fått lön.. tror nog jag bara slintit på knappan.. stod inget om att det är STYCKVIS.... så tog bort en och för det så skulle det med rabatten ge ett pris på knappa 6500 :- och det ger mig 65 lotter... i påsklotteriet som kan ge 2500 att köpa annat för
Senast redigerat av gonate (5 april 2009)

Sök