3073
Sök

none

7 Inlägg
5 april 2009
Om det är de jag tror du menar så är detta riktigt lågt!!!
Dessa personer är bland de mest ödmjuka och goa människor som jag känner.
Vi pratar alltså om en bil som de har lagt en massa pengar och tid på att bygga om till ett av sveriges snyggaste byggen!
Pokalerna och alla reportage talar för sig självt.
Nej detta luktar avundsjuka så det skriker om det.
Att anklaga andra gör dig inte till en vinnare, snarare tvärtom.
Lägg ner och tänk till innan du uttalar dig om något du inte har en aning om.

23 Inlägg
5 april 2009
OMG! Vem är det som sjunker lågt? Jag skulle tippa på trådskaparen, är väl för F****N det peoples choise handlar om, att ragga röster och charma publiken!! Kan väl lika gärna låsa och ta bort tråden, för detta är ju inte ens ett vettigt diskussionsämne! Om nån skulle börja muta domare och betala folk för att rösta på bilen så är det ju en annan sak, men att klanka ner på någon på grund av att den lyckats charma publiken och om du nu menar den jag tror så handlar det ju om en väldigt välbyggd bil också!
Senast redigerat av CoTTTeN (5 april 2009)

103 Inlägg
5 april 2009
"Alla sätt bra utom dem dåliga"

Evolution Garage
1 299 Inlägg
5 april 2009
Vart ska man då dra gränsen?
Man kanske tycker om barn (på ett icke pedofiligt sätt) eller kanske e väldigt social å tjötar runt me alla man ser, är det "fjäsk"?
Själv ogillar jag barn överlag, och pratar inte i onödan, vilket så klart hade gett min bil mindre röster i t.ex peoples choice jämfört med en "rival" som är väldigt social å trevlig å delar ut godis.
Men skulle ju knappast kalla det för fusk.

Inget system är perfekt, finns ju "en del" som har synpunkter på gorgs röstsystem, men hur man orkar klaga och vara så småsint är för mig en gåta, man lider bara själv av att hysa agg.

Du påpekar själv att man inte ska glömma bort det roliga i det hela, så släpp avundsjukan och ha roligt, och va glad åt att du har en riktigt grym bil!

Sky´s the limit...

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
5 april 2009
Det som trådskaparen kallar för fusk, att prata med folk osv. för att få röster på sin bil kalla jag för PUBLICITET.

/Påsen

PÅSEN RACING

112 Inlägg
5 april 2009
Tycker det är fegt att diskutera detta här g.org och på Gatbilar.se forumet. (exakt samma inlägg, varför? vill du ha uppmärksamhet?) Jag är ganska säker på vilket event som trådskaparen skriver om och du har fått allt om bakfoten. Det var endast en inbjudan från detta par till alla barn att få sitta i bilen vilket alla barn uppskattade, likaså föräldrarna till barnen ifråga. Bilen är det mest kompletta byggen jag stött på i hela sverige hittills. Min personliga favorit av amatörbyggare i hela norden! Dessa två är himla goa människor! Han är biltoken personifierad smile
Tycker du skall ta den diskutionen med vederbörande direkt istället för att gnälla här...
jag nämner inga namn, då de det gäller inte gjort sej förtjänt av detta...

Min åsikt i denna fråga ang. röster osv:

För min egen del så gör jag vad JAG vill med min bil. JAG bygger/gör om den till det jag tycker är snyggast. JAG bryr mej inte om vad andra tycker, men visst tycker jag det är sköj om någon annan än jag uppskattar den smile Jag åker på träffarna för att få visa upp min bil, träffa likasinnade och prata med personer vars bil jag uppskattar, och om det finns några, personer som uppskattar min smile Har inga som helst förhoppningar av ett pris, utnämning eller pokal. Skulle det ske skulle jag naturligtvis tacka och ta emot smile
Jag röstar alltid på den bil JAG tycker är snyggast och bäst i resp. klasser.

16 197 Inlägg
5 april 2009
chrillesnakeman skrev:
lelleal skrev:
FireTraXX skrev:

OMFG!
Det var något av det värsta jag nånsin sett. sad

bara persiska mator kvar sen är den fulländad .... ska ja va ärlig så va den inte nått speciel såg ut som alla andra fast med nån stor dekal på sidan... om du stör dig så mkt får du vel ta tag i de på nått sätt prata med dom som anordnar träffen eller dom som håller på med de om de finns några? roll

Du är gullig du! Bara för att du är så snäll mot mig så tänker jag göra nåt jag inte brukar...nämligen sudda lite i kanten av min oerhörda ödmjukhet. Känn dig hedrad!

Jag säger bara - Kom igen när du fått ett Custombygge av en Nordisk mästare inom shangern.
Då kan vi börja diskutera. Tills dess jobba på din attityd...det finns underklanger i den som låter i det närmaste rasistiska.

så du hävdar att din bil är ett "mästarbygge"??

elle e de bara för du fått hjälp av Kooz som du hävdar de??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

43 Inlägg
5 april 2009
prodrive skrev:
Jag har hittat anledningen till varför du inte vinner något och är avundsjuk på dom som vinner nåt:

http://www1.garaget.org/archive/59/5862 … 149250.jpg

*fniss* big_smile

Livet e ju för fan livsfarligt! INGEN har ju överlevt det än..

89 Inlägg
6 april 2009
Det är inte eran bil och tycker ni inte om den så gör inte likadant. Klanka inte ner på killen! Har man inte något snällt att säga så säg inget alls wink

Och personligen så säger jag att peoples choice är vad det heter. Hur dom charmar folket är upp till varje person. Uppskattar en utställare som byter några ord betydligt mer än någon kaxig som bara sitter i ett hörn och är för fin att prata med folket. Sen vad som sägs är inte relevant i min mening..

Avstängd
962 Inlägg
6 april 2009
evilaudio skrev:
så du hävdar att din bil är ett "mästarbygge"??

elle e de bara för du fått hjälp av Kooz som du hävdar de??

Klart det är, missade du kristallkronan och den kromade kobran?

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
6 april 2009
Hajjar inte varför folk är så griniga mot trådskaparen.
Varför inte hålla er till det som tråden handlar om?

Och det är inte kristallkronan nej..

Lägg ner o skriv inte om ni inte har nåt vettigt att komma med.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

16 197 Inlägg
6 april 2009
Jojje_ skrev:
Hajjar inte varför folk är så griniga mot trådskaparen.
Varför inte hålla er till det som tråden handlar om?

Och det är inte kristallkronan nej..

Lägg ner o skriv inte om ni inte har nåt vettigt att komma med.

fattar inte va han "grinar" över??   de e väl bara fiska mer röster själv.. om man nu tycker att de e såååå viktigt att vinna en "plast bil me lite skrot på" så måste man ju lära sig å fuska bättre big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
6 april 2009
tråden handlade om hurvida det fuskas... ja trådskaparen är lite gnällig i sitt klagomål, men inte fan måste ni gnälla på hans bil för det...

FireTraXX skrev:
chrillesnakeman skrev:
FireTraXX skrev:

OMFG!
Det var något av det värsta jag nånsin sett. sad

Tråkigt att du väljer just den här tråden till att dissa min bil. Känns som om det börjar gå lite utför nu (milt sagt).
Vad är det för fel med att våga ta ut svängarna och inte bry sig om att alltid falla in i normen. Även om man inte gillar allt med min bil så finns det väl alltid något som är okej och som ödmjuk person plockar man fram det så att man inte kväver någons skapande/kreativitet. Det skulle jag aldrig göra mot dig!
Du gillar inte Nos eller extrema basar. Ne ne. Vi håller oss på den måttliga nivån då!

Ta ut svängarna?
Trasig klädsel som är dåligt ditsatt och en extraordinärt jättemegaful grejsimojs i taket.
Ser ju ut som om du tog vad du hade bara.

Ja och din audi är ju jättesnygg med bara ett gäng skitfula 18" på...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

79 Inlägg
6 april 2009
Cry me a bilkö!

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
6 april 2009
Haha trådskaparen härjade runt på vårat lokala crew forum i västerås. vsc.nu.

Haha allt jag har att säga till dig är: LÄGG NER förfan.

8-)

670 Inlägg
6 april 2009
sluta spackla och bygg motor istället så har du ditt tidkort att jaga pokaler med

Mvh Daaanyy

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 april 2009
prodrive skrev:
Jag har hittat anledningen till varför du inte vinner något och är avundsjuk på dom som vinner nåt:

https://www1.garaget.org/archive/59/58624/122645/122645-1149250.jpg

http://nickmilne.files.wordpress.com/2008/06/facepalm2sn8.jpg
Senast redigerat av FL3JM (6 april 2009)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 april 2009
Fusk och tvinga folk att rösta som dom gör... Tvivlar starkt på att någon fått en pistol uppkörd i munnen för att rösta på dennes bil.

Jag tror att även att om kungen skulle ställa ut en sönderrostad golf med 4 olika hjul och spräckta rutor och delade ut godis så skulle man, om det fanns en bil som såg betydligt mycket bättre ut rösta på den.

Rock'n Roll

DFFL
9 020 Inlägg
6 april 2009
AcesHigh666 skrev:
tråden handlade om hurvida det fuskas... ja trådskaparen är lite gnällig i sitt klagomål, men inte fan måste ni gnälla på hans bil för det...

FireTraXX skrev:
chrillesnakeman skrev:

Tråkigt att du väljer just den här tråden till att dissa min bil. Känns som om det börjar gå lite utför nu (milt sagt).
Vad är det för fel med att våga ta ut svängarna och inte bry sig om att alltid falla in i normen. Även om man inte gillar allt med min bil så finns det väl alltid något som är okej och som ödmjuk person plockar man fram det så att man inte kväver någons skapande/kreativitet. Det skulle jag aldrig göra mot dig!
Du gillar inte Nos eller extrema basar. Ne ne. Vi håller oss på den måttliga nivån då!

Ta ut svängarna?
Trasig klädsel som är dåligt ditsatt och en extraordinärt jättemegaful grejsimojs i taket.
Ser ju ut som om du tog vad du hade bara.

Ja och din audi är ju jättesnygg med bara ett gäng skitfula 18" på...

Men så ställer jag varken ut min bil eller gnäller på folk som får pokaler.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
6 april 2009
Vinna pokaler är inte allt.. Jag åker på träffarna för att träffa alla goa människor.
Det är EN av de saker jag saknar mest under vintern.

Om man sen skulle få en pokal med sig hem är det bara en bonus.

Till er som får pokaler i sommar.. GRATTIS!!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Sök