Tycker det är fegt att diskutera detta här g.org och på Gatbilar.se forumet. (exakt samma inlägg, varför? vill du ha uppmärksamhet?) Jag är ganska säker på vilket event som trådskaparen skriver om och du har fått allt om bakfoten. Det var endast en inbjudan från detta par till alla barn att få sitta i bilen vilket alla barn uppskattade, likaså föräldrarna till barnen ifråga. Bilen är det mest kompletta byggen jag stött på i hela sverige hittills. Min personliga favorit av amatörbyggare i hela norden! Dessa två är himla goa människor! Han är biltoken personifierad
Tycker du skall ta den diskutionen med vederbörande direkt istället för att gnälla här...
jag nämner inga namn, då de det gäller inte gjort sej förtjänt av detta...
Min åsikt i denna fråga ang. röster osv:
För min egen del så gör jag vad JAG vill med min bil. JAG bygger/gör om den till det jag tycker är snyggast. JAG bryr mej inte om vad andra tycker, men visst tycker jag det är sköj om någon annan än jag uppskattar den
Jag åker på träffarna för att få visa upp min bil, träffa likasinnade och prata med personer vars bil jag uppskattar, och om det finns några, personer som uppskattar min
Har inga som helst förhoppningar av ett pris, utnämning eller pokal. Skulle det ske skulle jag naturligtvis tacka och ta emot
Jag röstar alltid på den bil JAG tycker är snyggast och bäst i resp. klasser.