3332
Sök

Eftersnack: Cruising i Malmö 4 april

905 Inlägg
5 april 2009
emijl skrev:
Surt länge Haagi! Hoppas personen erkänner via PM till dig!

Själv leta man efter dig ute vid svågertorp å hitta dig när vi skulle köra ;D hhaha..

det hoppas jag också!!!

22 Inlägg
5 april 2009
Förstår inte varför man lägger en sådan här träff på en dag då alla vet att det är Helsingborg som gäller? Visst kan man lägga en cruise för att sedan köra upp allihopa till Helsingborg.
Inte lönt att lägga massa olika träffar hit och dit för att vissa personer vill ha sina "egna" träffar. Alla vet vilka olika dagar som gäller. Varför inte bara hålla sig till dom då?

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
5 april 2009
Tråkigt när sånt händer, men det ser ut som att det går att polera bort färgen iaf. Ska fråga min kompis vad han använde för att ta bort en färgen på en liknande skada. Blev som nytt efter det.

Gick lyktspolaren också av ?

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

905 Inlägg
5 april 2009
Tyson_ skrev:
Förstår inte varför man lägger en sådan här träff på en dag då alla vet att det är Helsingborg som gäller? Visst kan man lägga en cruise för att sedan köra upp allihopa till Helsingborg.
Inte lönt att lägga massa olika träffar hit och dit för att vissa personer vill ha sina "egna" träffar. Alla vet vilka olika dagar som gäller. Varför inte bara hålla sig till dom då?

lite variation skadar inte. . . . de som vill åka till hbg får göra det. . de som vill köra en cruise får göra de. . .

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Tyson, folk får göra sina egna val !! smile

Ville folk ligga å köra upp till helsingborg fine, men ville folk köra crusing så låt dom göra det ?

Eller ni va inte så många däruppe igår, så ni ville att fler skulle komma upp. För vi va nog 100 bilar minst på crusingen så?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Oj, Haagi skrev före.

905 Inlägg
5 april 2009
emijl skrev:
Tyson, folk får göra sina egna val !! smile

Ville folk ligga å köra upp till helsingborg fine, men ville folk köra crusing så låt dom göra det ?

Eller ni va inte så många däruppe igår, så ni ville att fler skulle komma upp. För vi va nog 100 bilar minst på crusingen så?

ja men på svågertorp blev vi lätt över 150st

457 Inlägg
5 april 2009
tack för en trevlig kväll igår ... big_smile vet någon vart man kan hitta bilder och video klipp. ? wink

629 Inlägg
5 april 2009
Hmm vart är alla bilderna som togs igår? yikes

Sitter själv på ett par bilder men vet ej hur man suddar eller "blurar" med CS4.. någon som vet kanske? smile

119 Inlägg
5 april 2009
rc_mysan skrev:
Kiki skrev:
tycker det blev en riktigt lyckad träff... förrutom när alla körde sin egen lilla runda till gustav.. jag som körde sist blev av med dem framför mig har ingen anning om hur jag lyckades... tongue men jag hittade alla vid gustav där folk stannade och frågade vilken väg dem ska ta för dem var inne på sitt 4.e varv haha.... men det löste sig till sist... tyckte annars det var riktigt trevligt, som jag misstänkte från början så var det dem härliga killarna från Vellinge som stod för showen... "bra jobbat killar snygga märken" wink hoppas det snart blir en lika stor träff men den här gången kanske vi ska dra vidare till helsingborg efter en LITEN runda i stan!!!! det var rätt skoj när vi var inne i stan då alla människor stannade upp och fota och filma.... kan se det framför mig "streetracers invaderar Malmö" haha... riktigt lyckad träff men håller helt med vi Måste verkligen ha en uppsamlings plats nästa gång.. hade inte vi det vid slagthuset???? jaja... är jätte nöjd med träffen igår iallafall!!!

kram smile

håller med, riktigt kul, men jag tror att vi(jag) lyckades tappa bort oss en två-tre gånger på vägen roll men en mindre runda o sen vidare till hbg är jag absolut med på! big_smile

tack för ett kul race förresten wink

så bra... trro det blir något om 2 eller 3 veckor vi får se... tack själv... det var kul att möta en tjej... hoppas du oxå vissade killarna var skåpet ska stå... jag gjorde det 2 gånger.. ahha wink

True love never ends!

119 Inlägg
5 april 2009
Jimmyn skrev:
ja här får snart komma upp lite bilder och filmer från igår på svårgertorp smile så man kan få reda på om de va värt de nya däcken´s slut tongue  Trevligt träff annars big_smile

det var det garanterat... snygga märken... haha

True love never ends!

119 Inlägg
5 april 2009
PerraN1 skrev:
Tack för en kul kväll Haagi och alla andra. Det är i princip omöjligt att hålla ihop mer än 100 bilar i en sån trafikljusstad som Malmö. Jag körde bakom Haagi hela tiden och det gick jäkligt långsamt hela tiden, dock  är nog torgen den största anledningen till splittringen av kön. Men det var kul som f-n att alla hittade ut till Svågertorp och många till rakan efteråt. Rakan är helt ok, men det är lite ont om platser för åskådare och bilar. Men ni skulle väntat till vid halv ett, då var det helt tomt....! smile Tack för efterkörningen i stan, Kiki o Haagi! wink

tack dessamma... men vi ska ta en riktig match en gång.. jag var inte redo....

True love never ends!

119 Inlägg
5 april 2009
RobinS2 skrev:
Sjukt trevligt igår..hade väldigt roligt tongue Men som sagt det är inte lätt att hålla ihopa med alla rödljus..allt var svinbra fram tills mediamarkt det blev för trångt helt enkelt!
ser framemot nästa träff men att vi då fortsätter till HBG efter det.. hade varit coolt att göra entre där med 100 bilar big_smile hehe  Tack för igår wink

snyggt du markerade ikea... haha så ska det se ut!!!!!!

True love never ends!

119 Inlägg
5 april 2009
Tyson_ skrev:

tycker det är upp till var och en själv och bestämma var man vill hänga... antingen i malmö eller i hbg... så sånt får man bestäma själv man ska inte behöva tänka att.. jaha.. idag är det lördag då måste vi till hbg för det är där träffarna är... man får välja själv...

True love never ends!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
Stämmer det du menar Kiki!

Upp till var och en!

Btw, fan va din bil sticker..

119 Inlägg
5 april 2009
emijl skrev:
Stämmer det du menar Kiki!

Upp till var och en!

Btw, fan va din bil sticker..

nja... det gör den men den är lite för långsam för min smak ändå... det är en automat, så jag har lite svårt i starten... men tycker det var skit kul igår... wink

True love never ends!

352 Inlägg
5 april 2009
ingen som har lagt upp filmer från cruisingen? smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

119 Inlägg
5 april 2009
Biggi skrev:

ingen anning tror haagi ska ha gjort några... inte säker!!!!

True love never ends!

352 Inlägg
5 april 2009
Kiki skrev:
Biggi skrev:

ingen anning tror haagi ska ha gjort några... inte säker!!!!

Okej, hoppas han blir snart klar iaf! big_smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

1 067 Inlägg
5 april 2009
Kiki skrev:
RobinS2 skrev:
Sjukt trevligt igår..hade väldigt roligt tongue Men som sagt det är inte lätt att hålla ihopa med alla rödljus..allt var svinbra fram tills mediamarkt det blev för trångt helt enkelt!
ser framemot nästa träff men att vi då fortsätter till HBG efter det.. hade varit coolt att göra entre där med 100 bilar big_smile hehe  Tack för igår wink

snyggt du markerade ikea... haha så ska det se ut!!!!!!

Hehe ja man drog ju igång ett litet börnkalas! tongue men tycker här kommer upp väldigt lite bilder och film hmm
Senast redigerat av RobinS2 (5 april 2009)

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

Sök