hehe jag vet, ja har redan sagt vad det berodde på
att lådan var portad. spelade i bagaget
framsystemet i saaben där var ett referece. Nu handlar ju inte allt om vad det kostar, men kvalite, kostar oftast.
De flesta systemen under 3000kr dvs framsystem låter rätt lika. kan skilja lite i karaktär. Inga har särskilt dyra delningsfilter.
Till stor del har Hu påverkan av hur allt kommer låta. Har testat allt från eclipse-alpine-pioneer-keenwood. Men jag gillar pioneers hu då dessa har ett rätt enkelt system för att ställa in allt.
Jo jag ser hur du ska montera det. (har även sagt att de kommer säkert spela bättre på det viset, även att slutet är de optimala för den basen.)
Det kommer säkert låta svinbra. men jag antar att de mestadels beror på din cd/framsystem, steg.
Är det inte även så att endel kan gilla ljudet/karaktären i rw medans andra älskar ljudet ur en alpine R bas?
Ja om man inte skulle säga att billigt är sämre, så hur ser man på det? Är talspolar, allt matrial i samma kvalite i tex en rwbas, som en i dls sortiment tex ur?
Då kan du ju lika gärna säga att biltemas/mds produkter i samma prisklass håller samma mått. Då de tillverkas i samma grad som rw basen för att få ner priset
Skämt och sido. Sätt i en Hertz HX 250.4
Så kan ja lova de låter bättre. Dessa lådor är i slutet rekomenderade
11,03 Liter + bas
Fc: Ca 50 Hz.
450wRMS Det är en riktig välljudsbas. pris ca 2500kr. Om man ser till basar under 3000kr då.
Jag har haft focals k2 system, dubbla sådana framsystem, nu kör ja dubbla nakamitchi. då jag tkr diskanten är mindre skrikig på dessa. Men ja var även sugen på att testa nå nytt.
Att tillägga så har ja även haft bilen full med mds grejjor engång i tiden. Det lät faktiskt rätt bra. Men det var inte deras billigaste grejor. Kanske jag som inbillat mig att lite dyrare ger lite mer kvalite.?
Med bra installation oavsett saker.!