Nu hade min bil bara gått 400mil när den köptes för 320k men vinterdäck och extra carguard larm..
Har man pengarna tycker ja de inte e då mycke o tänka på.. jag betalade min kontant.. Det är dessutom en underbar långfärdsbil som med dsg och farthållare i ca 130km/h drar ca 0,8 o de e inte dåligt för en sån bil men såklart vad ska du ha bilen till min e 5dörrars för jag har den för tillfället som ända bil o vill man på träffar så e de grymmt mycke smidigare om man vill ha folk med sej..
Att köpa en r32a som gått 4-5000 mil e jag lite skeptisk till.. Nu råkade det finnas en bil med nästan exakt den utrustnungen o förgen jag ville ha så slog till för o få hem den så snabbt som möjligt..
Sen att ni pratar om gammla modeller R32an har tatts ur produktion sista året va 2008 o kommer ersättar med gti-r på 265hk turbomoror men själv föredrar jag v6an
![smile](img/smilies/smile.png)
kommer behålla den till 2011 när garantierna går ut sen kanske kompressorsteg 1 som ger 100hk men kostan nära 75k.. eller så byter jag bil hinner komma mycket skoj på 2-3år
![smile](img/smilies/smile.png)
Sen e varken service eller reservdelar dyra.. det mesta på bilen e ju från vanliga golf beror ju på va de e som krånglar men som tex byte av kåpa till pluspolen i motorhuven 13kr
![tongue](img/smilies/tongue.png)
pluggar till dörrarna en pajjade när jag tonade 3.50kr styck långmilaservicen ligger på cirka 2500-3000kr kan ej siffrorna i huvudet...
Vissa har fel o vissa rätt köp den bil du tyckrt om mest efter din ekonomi m.m men tycker du ska provköra r32an
va meningen att jag skulle köpa en 130i bmw men efter provkörningen o platsen både fram o bak så va de helt klart r32 som gållde.. ha de.. hoppas du blir nöjd med ditt köp va de än slutar med
http://www.garaget.org/snodd''
Hoppas ni fattar va de står har tatt någre bärs