2444
Sök

....

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
9 april 2009
Speddy_Gonzales skrev:
dom flesta här har fina bilar som är klart rädda om dom. men visst kanske inte alla. men kan han skriva så om någons bil (hmmmm ni tre sista är svåra) det tog jag riktigt illa upp på. alla som skriver upp sig här på hans träd vill klart inte bli offer för nån inbrott eller skit.

Good point! Att uttrycka sig rätt är oerhört viktigt i ett forum.
Jag är övertygad om att TS inte menade på sättet du uppfattade det!!

Som du säkert läst så fick han sin bil sabbad och det återspeglar säkerligen hans svar i tråden...
Jag hoppas iaf att du ser till det positiva att supersupra87 gick "i god" för dig .. o även ser att det gynnar dig att man hindrar"anonyma" personer att dyka upp på träffarna ... smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
9 april 2009
Mja håller med gonzales är en sjysst kille.
Kan gå i god för han jag med haagi.

Återkommer när jag skaffat bil smile
Av erfarenhet vet jag att det förra försöket med sms lista i malmö gick åt skogen så hoppas det går bättre nu smile
Senast redigerat av Kajlie (9 april 2009)

437 Inlägg
9 april 2009
Jill skrev:
Speddy_Gonzales skrev:
dom flesta här har fina bilar som är klart rädda om dom. men visst kanske inte alla. men kan han skriva så om någons bil (hmmmm ni tre sista är svåra) det tog jag riktigt illa upp på. alla som skriver upp sig här på hans träd vill klart inte bli offer för nån inbrott eller skit.

Good point! Att uttrycka sig rätt är oerhört viktigt i ett forum.
Jag är övertygad om att TS inte menade på sättet du uppfattade det!!

Som du säkert läst så fick han sin bil sabbad och det återspeglar säkerligen hans svar i tråden...
Jag hoppas iaf att du ser till det positiva att supersupra87 gick "i god" för dig .. o även ser att det gynnar dig att man hindrar"anonyma" personer att dyka upp på träffarna ... smile

Ja det va jätte snällt av Supersupra87 att skriva så, och som dom flesta vet så är jag är en person som är väldigt rädd om sin bil.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

437 Inlägg
9 april 2009
Kajlie skrev:
Mja håller med gonzales är en sjysst kille.
Kan gå i god för han jag med haagi.

Återkommer när jag skaffat bil smile
Av erfarenhet vet jag att det förra försöket med sms lista i malmö gick åt skogen så hoppas det går bättre nu smile

Tack så mkt Kajlie. hur är läget annars ?

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
9 april 2009
Speddy_Gonzales =OK!

Helt trevlig prick..

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

437 Inlägg
9 april 2009
emijl skrev:
Speddy_Gonzales =OK!

Helt trevlig prick..

Tjeena och tack så mkt

19 Inlägg
9 april 2009
Tycker att utlottningen på folk är lite fel. Vi har samma intresse alla och att man ska bli ratad av en person som tycker att han eller hon inte platsar. Ge dom en chans och sen lägg ett beslut om han eller hon ska få va med. Tar vi Sam tex. Han är en av dom som varit med alla år och engagerat sig väldigt med allt. Vet inte om folk vet vem jag är men i den gamla bilkretsen i Malmö har jag väldigt många vänner och vi har haft kul i många många år. Så att komma och bestämma vem eller vad som ska få va med och lägga grunden för att "jag vill inte, dom är inte bra nog mm" är Fel. Ge dom som vill en chans. passar dom inte så stryk dom från mailinglistan. Förstår inte riktigt var man vill komma med allt? Att lägga feta svarta sträck med tex en väldigt fin Supra är OK men att en kille som Sam som bara vill väl och är en trevlig kille när man känner han ska få ett "kanske"? Av erfarenhet kan jag säga att vill man komma någonstans med klubbhus mm som du skrev så ska man verkligen lägga ner allt som har med att Burna och dra till sig polisen.

Ska ni argumentera emot så håll det på en vuxen nivå nu tack. Jag hoppar inte på någon och tycker att det är ett väldigt bra sätt att få ihopa bilkulturen i Malmö igen.

Mvh Mogge Bunkeflostrand
Senast redigerat av _MoGGe_ (9 april 2009)

352 Inlägg
9 april 2009
More_Hp_Please = OK. känner killen, är jättesnäll..

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

1 585 Inlägg
9 april 2009
Du kan skriva upp mig på listan om du vill:) Jag har dock inte varit på någon av dina träffar än haagi, men kommer dyka upp om man får så fort jag får igång min bil. Är ju ingen fin bil man kör direkt. Men är alltid kul att åka på träffar och lära känna nytt folk. Hatar också folk som ska förstöra för andra och är bara ute efter att sno och förstöra andras bilar. Har själv blivit av med en ljudanläggning värd 12.000kr så vet hur det känns. Skicka pm till mig om du vill ha lite mer info om mig och min bil:)
Senast redigerat av Jolle87 (9 april 2009)

aamor_sx
97 Inlägg
9 april 2009
Speddy Gonzales är stammis på alla träffar så han kan jag rekommendera.
Sen att jag o tomten är osäkra är skrattretande.

Jag kommer nog att gå på alla träffar som finns på garaget men inte på något haagi i alla fall...

*skakar på huvvet*
hmmhmmhmm

Garaget Video Crew
842 Inlägg
9 april 2009
_MoGGe_ skrev:
Tycker att utlottningen på folk är lite fel. Vi har samma intresse alla och att man ska bli ratad av en person som tycker att han eller hon inte platsar. Ge dom en chans och sen lägg ett beslut om han eller hon ska få va med. Tar vi Sam tex. Han är en av dom som varit med alla år och engagerat sig väldigt med allt. Vet inte om folk vet vem jag är men i den gamla bilkretsen i Malmö har jag väldigt många vänner och vi har haft kul i många många år. Så att komma och bestämma vem eller vad som ska få va med och lägga grunden för att "jag vill inte, dom är inte bra nog mm" är Fel. Ge dom som vill en chans. passar dom inte så stryk dom från mailinglistan. Förstår inte riktigt var man vill komma med allt? Att lägga feta svarta sträck med tex en väldigt fin Supra är OK men att en kille som Sam som bara vill väl och är en trevlig kille när man känner han ska få ett "kanske"? Av erfarenhet kan jag säga att vill man komma någonstans med klubbhus mm som du skrev så ska man verkligen lägga ner allt som har med att Burna och dra till sig polisen.

Ska ni argumentera emot så håll det på en vuxen nivå nu tack. Jag hoppar inte på någon och tycker att det är ett väldigt bra sätt att få ihopa bilkulturen i Malmö igen.

Mvh Mogge Bunkeflostrand

Bästa jag har hört idag...Tummen upp!

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
9 april 2009
_MoGGe_ skrev:

Mvh Mogge Bunkeflostrand

Du har helt rätt, att person 1 inte vet vem person 2 är, och därför inte låter person 2 vara med, det är inte ok. Se bara på Speddy, perfekt exempel. De flesta här vet vem Sam är och vilken bil han kör, men Haagi visste det inte tydligen, och helt plötsligt så var han ett frågetecken.

Vi får hitta ett annat sätt att "bedöma" folk...

aamor_sx
97 Inlägg
9 april 2009
PointMan skrev:
_MoGGe_ skrev:

Mvh Mogge Bunkeflostrand

Du har helt rätt, att person 1 inte vet vem person 2 är, och därför inte låter person 2 vara med, det är inte ok. Se bara på Speddy, perfekt exempel. De flesta här vet vem Sam är och vilken bil han kör, men Haagi visste det inte tydligen, och helt plötsligt så var han ett frågetecken.
Vi får hitta ett annat sätt att "bedöma" folk...

Bara för att EN har lyckats med några träffar betyder inte att alla ska låta honom ha makten att bestämma vilka som skall vara med o vilka som inte passar o som kan ta sönder andras bilar, patetisk
Senast redigerat av aamor (9 april 2009)

21 Inlägg
10 april 2009
Alla kan inte känna alla... Så är det. Om haagi inte vet vem någon är så är det nog inte menat som ett påhopp eller på något sätt något som man ska hänga upp sig på. Där är alltid någon annan som känner perssonen som vet att han eller hon är OK. Hjälper gärna till att få haagi övertygad om andra personer som han kanske inte känner. Tycker att hela idén är jätte bra! Så hjälp till lite istället för att kritisera.

MOGAMBO
149 Inlägg
Malmö
31 Inlägg
"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
10 april 2009
Kan förstå att det känns taskigt/orättvist om man får ett frågetecken på sig, men då är det upp till oss andra att hjälpa till och verifiera denna kille/tjej. Haagi kan omöjligt känna alla och om man då ska hålla bovarna ute så måste man veta vem man välkomnar in "klubben", annars fungerar det ju inte...

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

437 Inlägg
10 april 2009
_MoGGe_ skrev:

Mvh Mogge Bunkeflostrand

jag håller med dig Mogge, man måste kolla vilka personer som kommer på träffarna och gå fram och prata med dom kanske på så sätt kan man få ett intryck vad det är för person.

Du kommer aldrig på bil träffar mera?. har du tröttnat?.

Kombi-Nation
289 Inlägg
10 april 2009
Haagi lägg till Crazy_Mike o Andosh!
Senast redigerat av Fetazde (10 april 2009)

Sök