2768
Sök

....

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
10 april 2009
aamor - du brukar väl vara med på dom flesta träffarna!? smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

437 Inlägg
10 april 2009
aamor skrev:
Speddy Gonzales är stammis på alla träffar så han kan jag rekommendera.
Sen att jag o tomten är osäkra är skrattretande.

Jag kommer nog att gå på alla träffar som finns på garaget men inte på något haagi i alla fall...

*skakar på huvvet*
hmmhmmhmm

jag kan rekomendera _MoGGe_ och Aamor, väldigt trevliga personer
Senast redigerat av Speddy_Gonzales (10 april 2009)

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

Hamster
817 Inlägg
10 april 2009
I'm in. Om jag e betrodd dvs.. dom flesta vet nog vem jag är wink

Bilmekare
18 Inlägg
10 april 2009
jag är lätt med smile
nissan-max

66 Inlägg
10 april 2009
Är gärna med om man får.
Sen är jag väl inte jättekänd men hör med Bolek han vet vad jag är för en filur!

I have done this a thousand times and no one has been hurt, (much).

16 Inlägg
10 april 2009
Jag är gärna med.... om man nu blir godkänd!!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
10 april 2009
Saken är detta, om ngt blir stulen inom XSC. På någon träff så har man minskat kresten om vem som snor saker. Det blir nog lättare att hitta dom då!

1 513 Inlägg
10 april 2009
haagi du glömde signa upp mig ju:) haha      evo_krolle

905 Inlägg
10 april 2009
Trådstartare
det är inte alls min mening att göra folk arga eller besvikna. . Jag kanske är lite för nojig!!! ber om ursäkt gonzales!!! jag känner igen dig ju. . . .  har släppt in nästan alla. . dessutom betyder det inte att man är bra bara för att man skriver in sig på listan. . .  vill inte ta in folk som börjar bränna gummi och driftar på parkeringar som vi får hyra/låna. . . ger bara klubben jävligt dålig rykte!!!! Vi bil byggare Street racers har jävligt dåligt rykte både hos polisen och kommunen. . . Det ger mig jävligt mycket jobb att övertala dem att vi är bra människor och seriösa. . .De tror att vi är skit helt enkelt. . att vi bara vandaliserar och vi gör hit och ditt. . . Vi får ta skiten för de andra idioterna!!!!

MVH
XSC MK
Haagi

Hamster
817 Inlägg
10 april 2009
haagi skrev:
det är inte alls min mening att göra folk arga eller besvikna. . Jag kanske är lite för nojig!!! ber om ursäkt gonzales!!! jag känner igen dig ju. . . .  har släppt in nästan alla. . dessutom betyder det inte att man är bra bara för att man skriver in sig på listan. . .  vill inte ta in folk som börjar bränna gummi och driftar på parkeringar som vi får hyra/låna. . . ger bara klubben jävligt dålig rykte!!!! Vi bil byggare Street racers har jävligt dåligt rykte både hos polisen och kommunen. . . Det ger mig jävligt mycket jobb att övertala dem att vi är bra människor och seriösa. . .De tror att vi är skit helt enkelt. . att vi bara vandaliserar och vi gör hit och ditt. . . Vi får ta skiten för de andra idioterna!!!!

MVH
XSC MK
Haagi

Förstår fullständigt vad du menar och jag håller med dig!
Som du säger så har folk med bilintresse oftast dåligt rykten.

ps. du glömde mig eller var det medvetet wink

1 585 Inlägg
10 april 2009
ps, du glömde mig med;) Eller det kanske också var medvetet wink

905 Inlägg
10 april 2009
Trådstartare
XSC MK första samåkning till lödde!!!!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/616837_8o123r.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/616838_plb7qe.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/616839_adkuuv.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/616840_c4qa9t.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/616841_cy4suf.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/616844_yhzi47.jpg

560 Inlägg
10 april 2009
Är det inte roligare ju fler man blir på en träff.?
Räcker ju att man drar med fet bas genom stan så är där folk som kan skriva upp reg nr kolla upp var den står sen plockar dom..
för 3 år sen snodde som min mazda 323f . polisen hitta dock den igen. vid spåret i malmö på skivorna. smile
javisst ett gammalt as men den hade personligt värde och feta fälgar som jag hitta till försäljning på kvarnbyskroten nån månad efter haha!
har man en bil med lite "extra" så parkerar man ju inte på en parkering där det är dålig belysning eller långt från bostad det säger sig själv ju.

men det är kul o läsa vad ni skriver smile ha d fint

119 Inlägg
10 april 2009
The__Saint skrev:
Räcker ju att man drar med fet bas genom stan så är där folk som kan skriva upp reg nr kolla upp var den står sen plockar dom..
för 3 år sen snodde som min mazda 323f . polisen hitta dock den igen. vid spåret i malmö på skivorna. smile
javisst ett gammalt as men den hade personligt värde och feta fälgar som jag hitta till försäljning på kvarnbyskroten nån månad efter haha!
har man en bil med lite "extra" så parkerar man ju inte på en parkering där det är dålig belysning eller långt från bostad det säger sig själv ju.

Det hjälper inte alltid att parkera där det alltid finns folk eller där det är belyst... vill dem sabotera så gör dem det ändå..... dem har snott pojkvännens vr6 på deras uppfart och alla var hemma... sen blev deflos bil tömd och den stod precis utanför deras hus!!! som jag förstod det... blir så jävla arg på dem som saboterar mad

True love never ends!

560 Inlägg
10 april 2009
Kiki skrev:
The__Saint skrev:

Det hjälper inte alltid att parkera där det alltid finns folk eller där det är belyst... vill dem sabotera så gör dem det ändå..... dem har snott pojkvännens vr6 på deras uppfart och alla var hemma... sen blev deflos bil tömd och den stod precis utanför deras hus!!! som jag förstod det... blir så jävla arg på dem som saboterar mad

Att skaffa larm är väl ingen dum ide.. det tänker jag göra iallafall. synd om de aset som pillar på min camaro när den är klar smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
10 april 2009
Men en sak jag inte fattar, hur fan kan dom veta att ni har musikanläggning där bak? Man står ju lixom inte med skuffen uppe å spelar för max ljud! :o

Sen att dom snoor bilar som vr6or å sånt, när det ligger å kör massa Supror och Skylines? :S

13 Inlägg
10 april 2009
_MoGGe_ skrev:
Jag e på. 
Låter som en bra ide.
Vi hade något liknande för många år sedan, 201m om någon minns.

Mycket jobb av oss "gamlingar" i leken som gjorde att vi fick vårt MECA-raceway i Malmö

En sak som hade varit trevlig va om Du Haagi kunde snacka med Ledningen på Meca om man kunde få den ena parkeringen att ställa ut på när det är onsdagskörning så man kan va samlade och visa upp våra fina åk.

Mvh Mogge

Ja exakt Mogge, då funka allt skit bra och mycket folk hade vi med big_smile

560 Inlägg
10 april 2009
emijl skrev:
Men en sak jag inte fattar, hur fan kan dom veta att ni har musikanläggning där bak? Man står ju lixom inte med skuffen uppe å spelar för max ljud! :o

Sen att dom snoor bilar som vr6or å sånt, när det ligger å kör massa Supror och Skylines? :S

nej o har man något o visa upp där bak så är det ingen bil man har ståendes ute skulle jag tro.
isåfall kan man lika bra skriva en lapp på bakrutan med en lista vad där ligger ju..
.
nej de fattar inte jag heller.   haha big_smile

13 Inlägg
10 april 2009
Vi kan hoppas att det blir som gammal 201m. Skriv up mig med xXx

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
10 april 2009
Exakt The__Saint det jag menar.. Dom måste typ gå på känsla o säga.. Woow den bilen måste ha ett fett ljud i sig? :S..

Som t ex min Stina ;P, skulle folk säkert sno bara för att dom tror de ligger saker där ;D..

Meeen om Kalle har pakerat sin Subaru/Supra/Skyline sidan om mig, öppnad å allt, så går dom ändå på " skrotbilen "

Sök