2824
Sök

Streamer

186 Inlägg
1 april 2006
Trådstartare
Var på Stockholms Bilsalong idag, och såg en streamer som jag var tvungen att köpa...
men nu är frågan, ska man tejpa nånting bakom (vitt/svart) eller ska man låta det vara utan bakgrund?
Har så svårt att avgöra själv.. >,<
Streamern ser ut såhär
http://www.regskyltar.com/shop/prodspics/114219.jpg
fast den jag har är silver ist. för svart..

4 Inlägg
2 april 2006
tycker nog inte att du skall ha någonting bakom, sätt den som den är bara, men det är ju bara vad jag tycker.
Tänkte köpa en likadan när jag va där men såg inte att dom hadde dom i silver ;(

202 Inlägg
2 april 2006
Det är ju en smaksak.   

Vill du ha lite "solskydd" typ så kan du ju sätta en svart botten men en grej o tänka på är ju att det kan vara lite jobbigt vid alla rödljus om man sätter dit en för bred streamer iom att du får huka dig ner för o kunna se dom smile 

Sen är farbror blå lite kinkig om man har för bred.   Endast text däremot brukar inte vara så farligt och då ser du samtidigt bättre. 

Så det är bara o välja smile

Man nog att våga köra en tjejbil :)

186 Inlägg
2 april 2006
Trådstartare
det lutar åt och säta dit den utan.. rutan är ju tonad uppe i redan..
jimmygrondahl: www.graphicline.se eller vänta och se om de är på elmia smile

Nattdrömmare
137 Inlägg
3 april 2006
ha en svart botten under, de är mkt behagligare..
hade en botten so mvar 27,5 cm i sidan på min 245a, rutan e 50cm hög efter kanten.. missade dom första trafikljusen, men lärde mig att se uti dom big_smile

hade den boarden i 3 -4 månader utan att polisen var griniga pga av de, däremot ifrågasatte dom min kunskap av bilkörning och trafikregler...

..:: mer vild än tam ::..

Sök